همگام با شعار جهش تولید؛ کارگاه تولید دستکش و ماسک رایگان در چهواز ارتقاء یافت/ شهرستان پارسیان هیچ گونه خدماتی به مسافران ارائه نخواهد داد

همزمان با تبیین شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، کارگاه تولید دستکش و ماسک در روستای چهواز ارتقاء یافت.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با شروع سال جدید و انتخاب شعار “جهش تولید ” از سوی مقام معظم رهبری، قرارگاه تحول محله روستای چهواز، کارگاه تولید دستکش و ماسک خود را ارتقاء داد تا بتواند در راستای مبارزه با ویروس کرونا، به مردم شهرستان خدماتی ارائه دهد.

 

فرماندار پارسیان به همراه فرمانده سپاه پارسیان نیز از این کارگاه بازدید کردند و از خدمات این قرارگاه قدردانی کردند.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار شهرستان پارسیان در بازدید از کارگاه تولید دستکش و ماسک در روستای چهواز، گفت: هر وقت ما با مشکلی، موضوعی و یا مسئله‌ای مانند سیل، زلزله و… مواجه می‌شویم این بسیجیان هستند که به کمک ما می‌آیند تا مشکلات حل شوند.

 

وی، با قدردانی از بسیجیان و مردم و گروههای داوطلب در بحث گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر و همچنین کنترل ورودی های شهرستان، اظهار کرد: شما با انجام این کار با جان خودتان دست و پنجه نرم کردید و سلامتی خود را به خطر انداختید تا سلامتی همشهریان خود را تضمین کنید.

 

نماینده عالی دولت در پارسیان، خطاب به مسافران نوروزی، تاکید کرد: همه شهرستان پارسیان بسیج شده اند تا بتوانند در مقابل ویروس منحوس کرونا بایستند، از مسافران می خواهیم که به پارسیان سفر نکنند زیرا که هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهیم داد.

 

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در حاشیه این بازدید، گفت: با توجه به وجود بیماری منحوس کرونا و کمبود ماسک و دستکش در شهرستان، بسیجیان قرارگاه تحول محله روستای چهواز با حضور جهادی در عرصه کمک رسانی به همنوعان، اقدام به راه اندازی کارگاه تولید دستکش و ماسک رایگان کردند.

 

فرمانده سپاه پارسیان با بیان اینکه این کارگاه همزمان با فرمان مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، ارتقاء یافته است عنوان کرد: ۴ دستگاه تولید دستکش، ساعتی۲۴۰۰ دستکش تولید می کنند که در صورت فراهم شدن مواد اولیه این تولید به بیش از ۵۰۰۰ عدد خواهد رسید در صورتی که در مرحله نخست این کارگاه تنها ۵۰۰ عدد تولیدی داشت.

 

وی، با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در کنار مردم هستند و خود را از مردم می دانند، افزود: ۳۰ نفر از بسیجیان با حضور سه شیفت خود در این کارگاه همچنین روزانه ۱۶۰۰ عدد ماسک را نیز تولید می‌کنند.

 

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه پارسیان، ادامه داد: این سومین کارگاه تولید دستکش و ماسک در شهرستان است که توسط قرارگاههای تحول محلات ایجاد شده و به صورت رایگان به همشهریان خود خدمات رایگان ارائه می دهند.