هنرهای تجسمی بومی جزیره قشم مورد غفلت قرار گرفته است

گرافیست جوان اصفهانی گفت : نمایشگاه  پوستر و تصویر سازی  از بیست و هفتم فروردین  لغایت بیست و پنجم اردیبهشت ماه به مدت ۲۹ روز در نگارخانه آفتاب مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم با همکاری موسسه کارشیو و کانون هنر قشم در حال برگزاری است . مرضیه پولاد چنگ در گفتگو با خبرنگار […]

گرافیست جوان اصفهانی گفت : نمایشگاه  پوستر و تصویر سازی  از بیست و هفتم فروردین  لغایت بیست و پنجم اردیبهشت ماه به مدت ۲۹ روز در نگارخانه آفتاب مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم با همکاری موسسه کارشیو و کانون هنر قشم در حال برگزاری است .
مرضیه پولاد چنگ در گفتگو با خبرنگاری پارسیان با بیان این مطلب گفت ، این نمایشگاه شامل ۲۱ اثر طراحی شده در رشته های تصویر سازی و پوستر  می باشد که در موضوعات اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی و بین المللی با استفاده از تکنیک های تایپوگرافی و عکاسی و رایانه  به تصویر کشیده شده است.
IMG 5479 هنرهای تجسمی بومی جزیره قشم مورد غفلت قرار گرفته است
پولاد چنگ گرافیست جوان اصفهانی با تحصیلات کارشناسی ارشد پژوهش هنر  است که در کارنامه هنری وی به شرکت در جشنواره های بین المللی صلح در فضای چند فرهنگی ، قدرت و فقر   و همچنین جشنواره های داخلی عکس شهروند ، تصویر گری نیایش و سوگواره عاشورایی دیده می شود.
پولاد چنگ مهمترین دغدغه خود در قشم را بی توجهی به هنرهای بومی و عدم استفاده از ظرفیتهایی بلقوه موجود در جزیره  عنوان نمود و افزود : با توجه به گوناگونی و بکر بودن طبیعت قشم می توان جشنواره های مختلف هنری را در سطح بین المللی برگزار نمود  که این امر باعث تبدیل شدن جزیره قشم به قطب هنری و کمک به جذب توریسم به این منطقه شود .
وی در پایان  اظهار کرد : عدم رسیدگی به سواحل قشم باعث شده تا امروز شاهد جمع شدن زباله در این طبیعت خدادادی باشیم و دوست دارم درصورت حمایت مسئولین با برگزاری جشنواره  هنری در ساحل برای فرهنگ سازی و رفع این مشکل قدم بردارم .
منبع هرمز