وجود کیسه شنا در بدن میش ماهی: آغازصید میش ماهی در آبهای ساحلی شهرستان جاسک

 

وجود کیسه شنا در بدن میش ماهی:

وجود کیسه شنا در بدن میش ماهی که در صنایع پزشکی و دارویی کاربرد دارد موجب ارزش اقتصادی زیاد این گونه از ماهیان شده است / معاون صید شیلات شهرستان جاسک از آغاز صید ماهی در آبهای ساحلی شهرستان جاسک با پیش بینی هشت هزارتن دریک فصل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز؛اکبر […]

وجود کیسه شنا در بدن میش ماهی که در صنایع پزشکی و دارویی کاربرد دارد موجب ارزش اقتصادی زیاد این گونه از ماهیان شده است / معاون صید شیلات شهرستان جاسک از آغاز صید ماهی در آبهای ساحلی شهرستان جاسک با پیش بینی هشت هزارتن دریک فصل خبر داد.
ماهی میش آغازصید میش ماهی در آبهای ساحلی شهرستان جاسک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارسیان؛اکبر حیدری نژاد کاهش پنج درصدی صید این نوع ماهی نسبت به مدت مشابه پارسال را ناشی ازصید غیر مجاز و تغیرات جوی اعلام کرد و گفت: فصل صید میش ماهی در آب های جاسک از ۱۸ خرداد تا پایان مرداد است.
وی ادامه داد: وجود کیسه شنا در بدن میش ماهی که در صنایع پزشکی و دارویی کاربرد دارد موجب ارزش اقتصادی زیاد این گونه شده که به کشورهای چین، مالزی و جنوب شرق آسیا صادر می شود.
معاون صید شیلات جاسک اظهارداشت:هر کیلو کیسه شنا بسته به اندازه آن در شهرستان جاسک بین۵۰ تا ۲۰میلیون ریال، و هر کیلو گوشت میش ماهی کیلویی یازده هزار تومان به فروش می رسد .
حیدری نژاد خاطر نشان کرد: پارسال درآمد حاصل از فروش کیسه شنا میش ماهی ۵۸میلیارد ریال و گوشت میش ماهی ۵۰ میلیارد ریال بود.شهرستان جاسک با ظرفیت صید ۲۵هزار تن انواع ماهی در سال گذشته درچهاربندر صیادی، از قطب های مهم صید و صیادی استان هرمزگان است.
منبع هرمز