وزیر بهداشت در پارسیان: افتتاح همزمان ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان/ زیرساخت های درمانی تا پایان دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته آماده می شود

کلنگ الحاقی و توسعه فیزیکی بیمارستان رستمانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان پارسیان به زمین زده شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با کمک خیرین منطقه طرح توسعه بیمارستان رستمانی را شروع کرده ایم که تکمیل کننده پروژه های قبلی است و امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی این الحاقی نیز به زودی فراهم خواهد شد.

 

وی، افزود: ۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حوزه توسعه تخت های ویژه، بخش اطفال و درمانگاه تخصصی در این طرح الحاقی انجام می شود.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ شهر دشتی پارسیان نیز، تصریح کرد: ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیگر همزمان در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد که اورژانس شهر دشتی با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان توسط خیرین ساخته شد و زمین ۵۰۰ مترمربعی آن نیز توسط شهرداری واگذار شده است.

 

دکتر نمکی که برای افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی به جنوب کشور سفر کرده بود، عنوان کرد: زیرساخت های درمانی تا پایان این دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته آماده می شود.

 

دکتر آمنه ماجدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان پارسیان نیز ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت، گفت: با توجه به توسعه صنعتی شهرستان و همجواری با پارس جنوبی تعداد تخت های بیمارستان پارسیان جوابگوی شهروندان نیست.

 

در ابتدای ورود وزیر بهداشت به شهرستان پارسیان با حضور در جوار شهدای گمنام به مقام این شهیدان ادای احترام شد.