وعده های سرخرمن مسئولین در اجرایی کردن فرودگاه پارسیان/ نماینده غرب هرمزگان و استاندار نیز کلنگ زدند و رفتند

فرودگاه پارسیان چند سالی است که در پس وعده های سرخرمن مسئولین گیر کرده و تاکنون با وجود کلنگ زنی هیچ کار مثبتی در جهت اجرایی کردن آن انجام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ زمینی چند هکتاری در غرب شهر پارسیان که از سوی مردم و مسئولین شهر به فرودگاه تعبیر می شود و در گذشته های دور نیز جایگاه فرودگاه داشته اما امروز زمینی بی فایده که پر درخت و خار و خاشاک را یدک می کشد.

 

شهرستان پارسیان در غربی ترین و دورترین نقطه به مرکز هرمزگان است که از گذشته تا کنون نقش بارزی در تعاملات اقتصادی و بازرگانی داشته از این رو  در سال ۱۳۵۲ با ایجاد فرودگاه در این شهرستان ،پرواز های چارتر نفتی و پستی در شهرستان برقرار شد.

 

در سال های اخیر به دلیل توسعه پارسیان و احداث صنایع بزرگ انرژی بر در این خطه از هرمزگان قرار بود فرودگاهی که سال ها کاربری خود را از دست داده بود، بازسازی شود تا بدین وسیله رونق به شهرستان فراموش شده پارسیان بازگردد.

 

 

سال ۹۴ بود که مدیران فرودگاه بندرلنگه و هرمزگان طی جلسات خود از پیگیری و اختصاص بودجه هایی جهت عملیات فرودگاه پارسیان خبر دادند و بازدید هایی نیز از این محل انجام دادند اما هیچ وقت هیچ گونه اقدامی مثبت صورت نگرفت.

 

در مهرماه همین سال بود که فرماندار جدید از حضور استاندار جهت کلنگ زنی فرودگاه خبر داد و در هفته دفاع مقدس بود که استاندار و نماینده غرب هرمزگان به همراه هیئتی وارد پارسیان شدند و به صورت نمادین کلنگی را زدند و رفتند و دیگر سخنی از فرودگاه به میان نیاوردند.

 

ولی جای دوری نخواهد رفت و همین روزهاست که نماینده غرب هرمزگان خود را به پارسیان خواهد رساند تا جهت تبلیغات انتخاباتی خود هم که شده وعده ای دیگر جهت ارائه خدمات به مردم دهد.