وعده های نماینده غرب هرمزگان در مجلس به تاریخ خواهند پیوست/ وعده قیر رایگان که قولش را به پارسیان داده بود به کجا رسید؟/ جاده روستای عمانی باز هم قربانی گرفت/ جاده مخروبه امان رانندگان را بریده است

در آزاد راه کوشکنار به پارسیان همواره تصادف ها و واژگون هایی رخ می دهد، قربانی هایی می‌گیرد و خانواده هایی را نیز داغدار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ چند سالی است که در آزاد راه کوشکنار به پارسیان حدفاصل روستای عمانی یه علت وضعیت نامناسب جاده، تصادف و واژگونی هایی رخ می دهد و تاکنون زخمی و قربانی های زیادی را برجای گذاشته و خانواده هایی را داغدار‌کرده است.

 

سال گذشته بود که این مسیر به علت نداشتن گارد ریل و ایجاد فرعی غیرقانونی در برخورد یک دستگاه بنز با پراید یک جوان جان خود را از دست داد و مسئولین نیز با دستپاچگی با گذاشتن چند سنگ بتنی این مسیر غیرقانونی را بستند.

 

در چند تصادف و واژگونی دیگر نیز به علت وجود یک پیچ خطرناک و نبود علائم درست همواره خانواده هایی داغدار عزیزان خود شدند اما آب از آب تکان نخورد و خون مردم روستا به جوش آمد و با آمدن به جاده و بستن راه، مسئولین را به خود واداشت تا چاره ای برای این مسیر بیندیشند تا فشارها را از روی خود کاهش دهند.

 

بعد از آن بود که پیچ معروف روستای عمانی با یک اقدام عجولانه فقط اندکی پهن تر شد اما باز یک کار کارشناسی نشده قربانی های خود را می‌گرفت و انگار تمامی نداشت.

 

لازم به ذکر است که در لشکر کشی های انتخاباتی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان نیز در همین حوالی خودروی همراهان این نماینده واژگون شد که خوشبختانه به خیر گذشت.

 

این نماینده مجلس در آمدن و رفتن هایی که به شهرستان داشت وعده پیگیری قیر رایگان به پارسیان را نیز داد، اما این وعده نیز مثل برخی از کلنگ زنی ها و وعده های دیگر به تاریخ خواهد پیوست.

 

و امروز که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم چند ماه است که این مسیر را خراب کرده تا بتوانند این تصادفات را به حداقل ممکن برسانند و مسیر یکطرفه را به دوطرفه با وجود خطرهای احتمالی تبدیل کردند.

 

اما این مسیر با وجود خطرات فراوان هنوز حرکتی در جهت افتتاح یا باز کردن آن و سهولت در رانندگی انجام نشده و باز نیز رانندگان را به خطر انداخت و طی یک روز دو بار خودروها را واژگون کرد.

 

چیزی به پایان سال نمانده و مسافران و گردشگران زیادی به شهرستان وارد خواهند شد، پس با راه اندازی این مسیر خطرناک، امنیت راه و جاده و سهولت آن برای رانندگان را فراهم آوریم.