پارسیان بدون شهردار به کجا می رود/اینجا کسی دلش برای شهر نمی سوزد

شهر پارسیان مدتهاست که بدون شهردار دست و پنجه نرم می کند و هیچ مسئولی انگار دلش برای این شهر نمی سوزد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ شهر پارسیان مدت هاست که در پشت وعده های مسئولین در پی انتخاب شهردار جدید پنهان شده و این روزها، حال و روز خوبی ندارد.

 

با توجه به جمعیت بالای سگ های ولگرد و گربه ها در اقصی نقاط شهر، ضرورت جمع آوری به موقع زباله ها و پاکیزگی سطل ها به شدت باید مورد توجه قرار گیرد چرا که در غیر این صورت این حیوانات تمامی زباله ها را در نقاط مختلف شهر پراکنده خواهند کرد.

 

بوی تعفن آزار دهنده سطل های زباله به شدت، مشام را آزار می دهد که در این راستا مگس های اطراف این سطل ها به خوبی گواه آن است.

 

این روزها بوی کودهای مرغی، کم مردم را آزار می دهد که بوی سطل های پر از زباله در برخی خیابان ها نیز خاطر مردم را آزرده است و انگار نه انگار که این شهر باید شهردار داشته باشد و کسی دلش برای این شهر نمی سوزد.

 

نهادهای بهداشتی با ورود خود می توانند به مسئله بوی کودهای مرغی وارد شوند و همچنین با بازدید از برخی خیابان ها و کوچه ها، زباله های جمع شده در کنار سطل های زباله را بررسی کنند و  از اثرات منفی و خطرناک آن، مردم و مسئولان را آگاه کنند.

 

مدت هاست که نام هایی برای تصدی شهرداری پارسیان بر سر زبان ها افتاده، اما هر بار شورای شهر با معرفی افرادی، آنها را گزینه های نهایی اعلام می کند، اما باز هم از بین این افراد، سکاندار شهرداری پرحاشیه انتخاب نمی شود.

 

گودال و خراب بودن آسفالت در سطح خیابان های شهر، نداشتن فضای سبز مناسب، وضعیت نامناسب جمع آوری زباله های شهر، بخشی از مشکلاتی است با انتخاب یک شهردار قوی، می توان آنها را اصلاح و از بین برد.

 

محمد یکی از شهروندان پاررسیانی در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، اظهار کرد: سوال جدی ما از شورای شهر این است که دقیقا کجائید و نقش شما در رابطه با این همه معضلات در سطح شهر چیست؟

 

بازهم همگان به انتظار خواهیم نشست، تا ببینیم مسئولان چه زمانی به وعده های خود عمل کرده و شهردار پارسیان را انتخاب می کنند و این شهر را از سردرگمی نجات می دهند.