پارسیان قهرمان مسابقات شنای جام رمضان شد+ تصاویر

شهرستان پارسیان قهرمانی مسابقات شنای رده های سنی مختلف پسران را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مسابقات شنای کرال سینه پسران در رده های سنی، 7-8، 9-10، 11-12، 13-14 سال با حضور تیم هایی از شهرستان های پارسیان، لامرد و بستک در مجموعه استخر پارسیان برگزار شد.

 

در این رقابت ها و در رده سنی7-8 سال، هومن دریانورد و مهدی شه مرادی از پارسیان مقام های اول تا دوم را کسب نمودند و احمد رضا غلامی از تیم لامرد به مقام سوم رسید.

 

در رده سنی 9-10 سال، امیر علی رنجبر از پارسیان مقام نخست را از آن خود نمود و پوریا و عرشیا صفر پور نیز هر دو از شهرستان لامرد، عنوان دوم وسوم این رده سنی را به خود اختصاص دادند.

 

در رده سنی 11-12 سال، محمد امین حسن پور از پارسیان در رده نخست قرار گرفت و امیر حسین غلامی و آئین محامدی به ترتیب از شهرستان های لامرد و پارسیان در رده های بعدی قرار گرفتند.

 

در آخرین رده سنی این مسابقات یعنی 13-14 سال نیز، احمد بلوطی و جاسم اسلامی از پارسیان در جایگاههای اول و سوم قرار گرفتند و امیر حسین پاک ضمیر از شهرستان لامرد، مقام دوم این رده سنی را به خود اختصاص داد.

 

عقیل خواجه، رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلوی پارسیان در حاشیه این مسابقات از روند رو به رشد تیم های پایه شنا در پارسیان خبر داد و اظهار کرد: امروز سرمایه گذاری و توجه به نونهالان و نوجوانان می تواند در آینده نتایج مثبتی را به وجود بیاورد.

 

خواجه، از حضور تیم شنای پارسیان در مسابقات کشوری در مردادماه سال جاری خبرداد و افزود: با انتخاب یک کارشناس و مربی با تجربه وبین المللی توانسته ایم تیم پارسیان را به آمادگی های لازم برسانیم و امیدواریم که بتوانیم نماینده ای سربلند برای استان هرمزگان و پارسیان باشیم و نام شهرستان را در مسابقات کشوری به همگان بشناسانیم.

 

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره تابستانی شنا، شرکت تیم بانوان در مسابقات شنای کیش، شرکت در مسابقات استانی و انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش جهت شناسایی دانش آموزان با استعداد از جمله برنامه های این هیئت در شش ماهه نخست سال 97 می باشد.