پارسیان پیشتاز در تجلیل از خبرنگاران؛ مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: خبرنگار باید عشق و ذوق داشته باشد/ فضای مجازی نشریه ها را به حاشیه برده است

مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان با حضور در مراسم تجلیل از خبرنگاران پارسیان، از آنها قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان به همراه فرماندار شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران تجلیل کردند.

 

فاطمه رکن الدینی، مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار با اشاره به دغدغه برخی خبرنگاران در عدم همکاری روابط عمومی ادارات با خبرنگاران، گفت: با این همه خدماتی که دولت انجام داده و شیطنت هایی که دشمن انجام می دهد، اگر روابط عمومی ها قوی تر عمل می کردند، وضعیت بهتری وجود داشت.

 

رکن الدینی، فضای مجازی را فضایی تاثیر گذار و پر حاشیه دانست و تاکید کرد: پرداختن به حاشیه و آسیب های فضای مجازی، در مرحله نخست مردم ضرر می کنند و در مرحله بعد این حاشیه ها جلوی توسعه را می گیرد و زمان زیادی را صرف می کند تا برچیده شود و این نقش رسانه ها و روابط عمومی ها را می رساند تا این حاشیه ها را از دوش دولت بردارند.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، با بیان اینکه استفاده از نشریه ها در گذشته و امروز متفاوت است، عنوان کرد: امروز دیگر کسی منتظر چاپ نشریه ها و روزنامه ها نمی نشیند زیرا فضای مجازی به صورت آنی و لحظه ای خبرها را ارسال می کنند و این باعث شده که نشریه ها به حاشیه بروند.

 

فاطمه رکن الدینی، با اشاره به اینکه باید سطح خبرنگاران ارتقاء یابد، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجام دوره های آموزشی می تواند سطح خبرنگاران را ارتقاء دهد و امروز باید خبرنگاران سرعت عمل داشته باشند و فعالان فضای مجازی نیز خود را خبرنگار ندانند زیرا برای اثبات خبرنگاری باید یک رسانه معتبر داشته و به صورت مستمر فعالیت کنید.

 

وی ادامه داد: خبرنگاری یک عشق و ذوق است که باید مستمر باشد و خبرنگار نیز با فناوری نوین روز خود را بروز کند.

 

در ادامه مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در کنار استقلال خود، همکار مسئولین نیز هستند و اگر به خاطر حقیقت گویی مسئولی ناراحت و آزرده خاطر می شود مهم نیست و اساس کار نباید تغییر کند.

 

فرماندار پارسیان، با توصیه به خبرنگاران، اظهار کرد: در کار خبرنگاری هیچ فردی را تخریب نکنید و این به معنای آن نخواهد بود که مطالبه گر نیستید بلکه باعث می شود از تنش و خرد شدن فرد جلوگیری شود.

 

رضاپور با بیان اینکه خبرنگاران باید بیان کننده درد مردم باشند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران نقاط ضعف مدیران را بنویسند اما انتظار می رود نقاط قوت مدیران نیز اطلاع رسانی شود.