پاکدامن: سلاح های چینی بزرگترین مشکل ماست

به گزارش پایگاه خبری پارسیان،،علی پاکدامن در خصوص شرایط اردوی تیم ملی سابر پیش از اعزام به مسابقات ایتالیا اظهار داشت: از نظر بدنی از شرایط ایده آل خارج نشده‌ایم. اردوی ما یک هفته است آغاز شده ولی چون لیگ و مسابقات کشوری را داشتیم باعث شده تا آمادگی‌مان حفظ شود.

وی در ادامه افزود: این مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد. در دوره قبل نهم شدیم و می‌خواهیم در این دوره حداقل عنوان قبل خود را تکرار کنیم، البته به دنبال ارتقای آن نیز هستیم.

دارنده مدال نقره تیمی بازی‌های آسیایی تاکید کرد: امکانات ما در این اردو از هر لحاظ مناسب بود و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم، البته ما در بخش سلاح مشکل داریم چرا که شمشیرهای ما چینی است و کیفیت مناسبی ندارد هفته پیش در تمرین یکی از همین شمشیرهای چینی شکست و شانس آوردیم که حادثه بدی رقم نخورد و اگر شدت ضربه بیشتر بود، شمشیر در بدن یکی از بچه‌ها فرو رفته بود.

وی در خصوص شراط تیم برای کسب سهمیه المپیک گفت: به هر حال برای المپیک امیدوار هستیم و من معتقدم که انسان با امید زنده است و کسی که تلاش می‌‌کند، می‌تواند به نتیجه لازم برسد در حال حاضر در رنگینک جهانی نفر 38 هستم و باید بتوانم رنگینک خود را پایین‌تر بیاورم.