پایان تب داغ فوتسال در پارسیان؛اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان /تیم جنوب برکه دکا قهرمان شد

مسابقات فوتسال جام رمضان با قهرمانی تیم جنوب برکه دکا از پایگاه مقاومت صیادشیرازی ب به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 8 تیم از پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان به میزبانی پایگاه شهید رجایی در سالن شهدای گمنام برگزار شد.

 

این مسابقات که در دو گروه 4 تیمی برگزار شد که از گروه1 این مسابقات تیم های پایگاه شهید صیادشیرازی ب(برکه دکا) و مالک اشتر ب از روستای قاسمعالی ، و از گروه 2 تیم های پایگاه شهیدصیادشیرازی الف از روستای عمانی و مالک اشتر الف از روستای قاسمعالی با پیروزی بر حریفان به نیمه نهایی راه یافتند.

 

در نیمه نهایی این مسابقات تیم پایگاه شهیدصیاد شیرازی ب با نتیجه 5 بر 1 مالک اشتر الف را شکست داد و پایگاه صیادشیرازی الف در ضربات پنالتی بر تیم پایگاه مال اشتر ب غلبه کرد وبه دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند.

 

در رده بندی مسابقات فوتسال جام رمضان در پارسیان تیم های پایگاه مالک اشتر الف و ب به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش دوتیم در وقته ای قانونی 3-3 مساوی به پایان رسید و در ضربات پنالتی پایگاه مال اشتر الف با غلبه بر حریف خود عنوان سومی این جام را به خود اختصاص داد.

 

همچنین در دیدار پایانی این مسابقات دوتیم پایگاه صیادشیرازی الف و ب در برابر یکدیگر قرار گرفتند که تیم شهید صیادشیرازی ب با برتری 2 بر 1 در مقابل حریف خود،قهرمان این دوره از مسابقات شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات مسلم رحیمی از تیم مدافعان حرم و حوزه امام حسین(ع) به ترتیب به عنوان بازیکن و تیم اخلاق مسابقات،کاپ اخلاق را دریاقت کردند.

 

عثمان عبدی از تیم مال اشتر ب، به عنوان بهترین بازیکن و محمد رخ از تیم قهرمان مسابقات، با 12 گل زده، به عنوان آقای گلی مسابقات دست یافت.

 

از مشکلات برگزاری این دوره از مسابقات، سالن مسابقه به دلیل نداشتن سیستم سرمایشی مناسب اعتراض تماشاگران را به همراه داشت.

 

از نکات جالب توجه این مسابقات در دیدار رده بندی و در ضربات پنالتی،ضربه بازیکن تیم مالک اشتر ب، وقتی به طرز مشکوکی گل نشد از طریق تلفن همراه یکی از تماشاگران که ضربه پنالتی را فیلمبرداری کرده بود توسط داوران بازبینی شد و همگان متوجه شدند که توپ به درون دروازه راه پیدا نکرده بود.