پرسپولیس به روزهای خوب بازمی‌گردد/ خوشحالم که مرا انتخاب کردند

مربی دروازه‌بان های جدید تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم با کادر فنی که به تازگی سکان هدایت سرخپوشان را برعهده گرفته، به روزهای خوب گذشته بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ،نادر باقری در رابطه با انتخابش به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: از کادر فنی جدید ممنونم که مرا انتخاب کردند. هدف همه کمک به پرسپولیس است و من هم آمده ام تا تمام تلاشم را بکار بگیرم تا بتوانم برای تیم مفید باشم.
وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در کادر فنی پرسپولیس افزود: این تیم در شرایط حساسی قرار داشت و نتایج خوبی را تا امروز کسب نکرده بود. این شوک به تیم لازم بود تا از این وضعیت بحرانی خارج شود.

باقری در مورد انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: او آدم کار بلدی است و با فضای حاکم بر پرسپولیس کاملا آشناست. درخشان کارنامه مشخص و خوبی دارد و مطمئنا می تواند با کمک حسین عبدی تیم را به شرایط ایده آل بازگرداند.

وی در خصوص وضعیت گلر های پرسپولیس یاد آور شد: نیلسون و سوشا مکانی هر دو دروازه‌بان‌های خوبی هستند و از آمادگی بدنی و فنی خوبی برخوردارند. ما نیاز به یک دروازه‌بان سوم هم داریم. متاسفانه نادر صفرزایی دچار مصدومیت شده است و تقریبا تا پایان سال نمی تواند ما را همراهی کند. با این حال باید با توجه به سهمیه ای که داریم یک گلر سوم خوب جذب کنیم.

دروازه بان پرسپولیس در اوایل دهه70در مورد اتفاقات حاشیه ای که بعد از تغییرات در این تیم به وجود آمد گفت: متاسفانه در تمرینات اخیر اتفاقات نه چندان خوبی رخ داد و عده ای به این تغییرات معترض بودند. پرسپولیس بزرگ تر از هر نامی است. هواداران باید در چنین وضعیتی کنار تیم باشند نه اینکه بخواهند علیه آن شعار دهند. نمی شود کسانی که در این شرایط علیه تیم شعار می‌دهند را هوادار نامید.

باقری درمورد بازی سرخ ها مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هشتم لیگ افزود: این بازی از همه جهات برای ما حائز اهمیت است. ما باید تمام تلاشمان به کار بگیریم تا در این دیدار پیروز شویم. امیدوارم که با برد پیروزی کارمان را در پرسپولیس شروع کنیم. زیرا این برد مهم و حیاتی می تواند راهی را برای پیروزی های پرسپولیس در بازیهای آتی باز کند.