پرسپولیس قبل از سربازی هیتلر دربی را برد!

به گزارش پایگاه خبری پارسیان سید سعید افجه‌ای در مورد اظهارات کرار جاسم علیه میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: متن کامل مصاحبه این بازیکن را نخواندم اما اگر گزارشی در این زمینه به هیئت مدیره برسد آن را به کمیته انضباطی باشگاه ارجاع خواهیم داد تا در مورد آن تصمیم‌گیری کنند. کمیته انضباطی و آیین‌نامه آن به تصویب رسیده و قطعاً طبق آیین‌نامه اگر رفتاری خارج از شأن باشگاه صورت گرفته باشد با آن برخورد خواهیم کرد.

وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که در خصوص دریافت کارت زرد عمدی این بازیکن در دیدار مقابل تراکتورسازی که منجر به محرومیت وی از دربی شد، مطرح می‌شود، اظهار داشت: برای ما زمانی این مسئله روشن می‌شود که گزارشی به هیئت مدیره برسد. امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی نه تنها به این بازیکن بلکه به همه بازیکنانی که دو اخطاره بودند تذکر لازم را داده بود که تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار نگیرند.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: بحث ما در مورد داور بازی با تراکتورسازی است. خودم مدتی داور بودم و می‌دانم در صحنه پیش از اعتراض کرار خطایی اتفاق افتاد که باید داور به بازیکن تراکتورسازی کارت نشان می‌داد ولی علیرضا فغانی این کار را انجام نداد تا بازیکن ما به او اعتراض کند.

افجه‌ای با اشاره به حرف و حدیث‌هایی که در مورد محرومیت کرار به وجود آمده است، گفت: در فوتبال از این مسائل پیش می‌آید و قبول ندارم که کارت گرفتن وی از قبل برنامه‌ریزی شده و عمدی بود. کرار نیز گفته با وجود اینکه در دربی حضور ندارم اما برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می‌آیم. این موضوع نشان می‌دهد که وی با وجود بحث دعوتش به اردوی تیم ملی عراق دوست دارد که در این دیدار حضور داشته باشد. با این حال اگر بحثی با سرپرست تیم به وجود آمده باید گزارشش به هیئت مدیره ارائه شود.

وی در خصوص شایعاتی که مبنی بر اولتیماتوم هیئت مدیره باشگاه استقلال به امیر قلعه‌نویی مطرح شده است، تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم که به نتایج استقلال مقطعی نگاه نکنند. ما تا اینجای کار به همراه بازی‌های جام حذفی ۱۶ دیدار انجام داده‌ایم و اگر بخواهیم دو پیروزی‌مان در جام حذفی را سه امتیازی حساب کنیم مجموع امتیازات ما از ۱۶ دیدار به ۳۰ می‌رسد که از آن رضایت داریم. تجربه نشان داده که تیم‌های امیر قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم اوج می‌گیرند و ما نیز به این موضوع امیدوار هستیم. ما به نتایج مقطعی نگاه نکرده و هیچ بحثی هم در خصوص اولتیماتوم به قلعه‌نویی مطرح نشده است.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: اگر به کادر فنی استقلال دقت کرده باشید سابقه نداشته که یک مربی از شش هفت کاپیتان پیشین استقلال در مجموعه خود استفاده کند. ما این فرصت را به همه آنها می‌دهیم که کارشان را با قدرت پیش ببرند.

افجه‌ای در مورد دربی و در پاسخ به این سؤال که آیا برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خواند یا نه، گفت: من یک بار عدد چهار را برای پرسپولیسی‌ها نشان دادم که بعدها از من انتقاد شد که اعضای هیئت مدیره نباید در مورد این مسائل ریز شوند.

«رجزخوانی و حاشیه مثبت برای فوتبال بد نیست»، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان این جمله افزود: به غیر از یک بازی که پرسپولیسی‌ها در دوره‌ای که هیتلر به سربازی نرفته بود برنده شدند ما پیروز بوده‌ایم و این بار هم باز هم ما برنده هستیم!

وی درباره برگزاری دربی در تاریخ ۳۰ آبان عنوان کرد: اصلاً نمی‌توانیم در این تاریخ بازی کنیم و بعید می‌دانم حریف هم بخواهد در این تاریخ با وجود داشتن سه بازیکن در تیم ملی بازی کند. اگر بازی در تاریخ ۷ آذر باشد و حتی در تاریخ ۲ آذر برای ما بازی جام حذفی بگذارد مشکلی با این مسئله نداریم و با سازمان لیگ تعامل خواهیم کرد.