پرسپولیس کوشکنار قهرمان لیگ برتر فوتبال پارسیان شد/ وضعیت تنها زمین چمن پارسیان نابسامان است+ تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس کوشکنار با پیروزی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال شهرستان پارسیان، قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ لیگ برتر فوتبال جام شهدای شهرستان پارسیان، با حضور 12 تیم در یک گروه به مدت 4 ماه برگزار شد که در دیدارهفته پایانی دو تیم یاوران پارسیان و پرسپولیس کوشکنار به مصاف یکدیگر رفتند.

 

در این دیدار که از حساسیت های خاصی برخوردار بود نماینده کوشکنار با یک تساوی نیز می توانست قهرمان شود اما تیم یاوران نیاز به یک پیروزی داشت.

 

نیمه اول این دیدار حساس بدون گل به پایان رسید اما در نیمه پرهیجان دوم و در آغازین دقایق بازی بود که با اخراج یکی از بازیکنان تیم یاوران، کار این تیم سخت شد و بازی را با 10 تفر ادامه داد تا اینکه تیم میهمان با استفاده از بازیکن بیشتر توسط سجاد شمسی به تنها گل این دیدار دست یافت.

 

این بازی پرهیجان که حاشیه هایی نیز داشت داور 10 دقیقه وقت اضافه را اعلام کرد و در وقت های اضافی یک ضربه پنالتی به سود تیم یاوران اعلان و بازیکن این تیم توپ را به آسمان فرستاند تا امیدهایشان از بین برود.

 

در پایان این دیدار پرسپولیس کوشکنار با برتری 1 بر صفرو با 27 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد و تیم یاوران به مقام دوم دست یافت.

 

تیم کناردان به عنوان تیم اخلاق، جام اخلاق را تصاحب کرد و محمد سعادتمند از تیم یاوران نیز با 9 گل به عنوان آقای گل این رقابت ها معرفی شد.

 

در حاشیه این دیدار نیز عبدالله برادر، رئیس هیئت فوتبال پارسیان با قدردانی از همه عوامل برگزاری این دوره از مسابقات گفت: 17 سال پیش این ورزشگاه توسط مردم ساخته شد و به عنوان تنها زمین چمن شهرستان فعال است.

 

برادر، با ابراز تاسف از وضعیت نابسامان تنها زمین چمن شهرستان، اظهار کرد: مسابقات متعدد و زیادی در سنین مختلف در این زمین برگزار می شود که از مسئولین انتظار می رود همانگونه که در برخی روستاهای استان زمین چمن مصنوعی وجود دارد در این شهرستان نیز با توجه به سابقه تیم های این شهرستان در لیک برتر استان، زمین چمن مصنوعی برقرار شود.