پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی؛ پازاج: تلاش می‌کنیم کشتی فرنگی به سر منزل مقصود برسد/ بنا بزرگ کشتی بوده، هست و خواهد بود

 

پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی؛

 

 

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت:با توجه به شرایطی که کشتی فرنگی دارد به کمک تمامی دوستان تلاش می کنیم این رشته به سر منزل مقصود برسد.

احد پازاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی پارسیان به نقل از باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:به هر حال از اعتماد شورای فنی برای انتخابم به عنوان سرمربی تیم ملی تشکر می کنم و امیدوارم با کمک دوستان و علاقه مندان به کشتی فرنگی بتوانیم این رشته را به سر منزل مقصود که همانا موفقیت در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی است برسانیم.

وی با بیان این که از همه بزرگان و پیشکسوتان رخصت می گیرم تصریح کرد:در هر صورت مسئولیت سنگینی بر عهده من گذاشته شده از همین رو دست همه بزرگان کشتی را به گرمی می فشارم و از اساتید خودم برای حضور در این پست کسب اجازه می کنم.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا درباره انتخاب دستیارانش گفت:با توجه به بررسی شرایط موجود از وجود ناصر نوربحش به عنوان یکی از مربیان سازنده،با تجربه و کار بلد در کنارسعید شیرزاد،مهرداداسفندیاری فر،مسعود هاشم زاده که این دوستان نیز همگی در حرفه خود استاد هستند به همراه مهدی محمدی یکی از فرنگی کاران با تجربه استفاده خواهیم کرد و همه ما برای اعتلای کشتی فرنگی با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

پازاج در خاتمه درباره بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی نیز اظهار داشت:محمد بنا بزرگ کشتی فرنگی بوده ،هست و خواهد بود وی خدمات زیاد وقابل توجهی در این رشته داشته و برای همه اهالی کشتی قابل احترام است به همین دلیل حتماً از رهنمود های وی نیز استفاده خواهیم کرد.