پس از چندین سال، یکی از خیابان های قدیمی پارسیان آسفالت شد

تنها پل ارتباطی مابین شهرستان پارسیان و شهر دشتی بعد از چندین  تصادف شدید و جان باختن چند نفر و گذشت یک دهه آسفالت شد. به گزارش پایگاه خبری هرمز از پارسیان، یکی از خیابان های قدیمی که مدرسه کارودانش شهرستان در این خیابان قرار دادو تنها پل ارتباطی مابین شهرستان پارسیان و شهر دشتی […]

پس از چندین سال، یکی از خیابان های قدیمی پارسیان آسفالت شد

 

 

 تنها پل ارتباطی مابین شهرستان پارسیان و شهر دشتی بعد از چندین  تصادف شدید و جان باختن چند نفر و گذشت یک دهه آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری  پارسیان، یکی از خیابان های قدیمی که مدرسه کارودانش شهرستان در این خیابان قرار دادو تنها پل ارتباطی مابین شهرستان پارسیان و شهر دشتی است بعد از چندین  تصادف شدید و جان باختن چند نفر و گذشت یک دهه آسفالت شد.

یکی از مهمترین ویژگی‌ هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می ‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یکدست و مناسب خیابانها است اما امروزه به هر کوی و برزن که می روید آسفالت های چهل تکه و وصله شده ای را می بینید و هنوز در فکر هستید تا در چاله نیفتید که موج های ناخوشایند یکی یکی از زیر چرخ های ماشینت رد می شوند و در عین حال موجب بروز نقص فنی در اتومبیل از جمله فرسودگی زود هنگام لاستیک، شکستگی کمک فنر‌ها و تخریب شدید جلوبندی خودروها می‌شود که به طور مستقیم به اموال عمومی و شخصی شهروندان خسارت وارد می‌کند.

بحث آسفالت و کیفیت مطلوب خیابانها یکی از شاخصه های جدی مدیریت شهری است؛ اما  ماجرای عجیب تری وجود دارد که یک خیابان دوطرفه ای که یک  طرف آن چندین سال می گذرد و آسفالت نشده است.

این پروژه700 متری با حضور شهردار و شورای شهر انجام شد؛اما هنوزم جای نگرانی وجود دارد که آیاآسفالت های در حال اجرا غیرفنی و غیراصولی است یا نه اما اگر به دقت به آن آسفالت قدیمی نیم نگاهی بیندازیم به قسمتی از جواب خود خواهیم رسید.

منبع هرمز