پس از کش و قوس هاس فراوان؛ محمود مولوی شهردار پارسیان شد/یازدهمین شهردار با 5 رأی موافق انتخاب شد

بالاخره پس از کش وقوس های فراوان محمود مولوی به عنوان یازدهمین شهردار پارسیان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ شورای پنجم و جدید شهر پارسیان پس از مدت ها مذاکره و گفتگو با گزینه های پیش روی خود، بالاخره توانست شهردار پارسیان را انتخاب کند و شهر و شهروندان آن را از ابهامات فراوان نجات دهد.

 

شهر پارسیان با عمده ای از مشکلات و یک فضای نامناسب شهری برخوردار است که همگان امیدوارند با انتخاب شهردار، شهر را از این همه نابه سامانی نجات دهد.

 

شورای پنجم شهر پارسیان با 5 رأی موافق توانست مولوی را ازبین گزینه های پیش روی خود انتخاب کند  و اعلام کند که وی توانایی بالایی برای اداره امور شهرداری و شهر را داراست، پس همگان به انتظار می نشینیم که آیا شهردار جدید جواب اعتماد شورای پنجم و رآی بالا را خواهد داد یا خیر.

 

محمود مولوي كارشناس ارشد مهندسي سيستمهاي اقتصادي و اجتماعي است و سابقه چهار سال كارشناسی برنامه ريزي شهركهاي صنعتي استان و مديريت شهركهاي صنعتي شهرستان را نيز به مدت ٢ سال در كارنامه خود دارد.

 

مولوي پس از مديريت شهرك هاي صنعتي شهرستان به مدت ٨ سال، مسئول برنامه ريزي شركت بهره برداري و تعميراتي مپنا در عسلويه بوده است.

 

وی متخصص كنترل پروژه هاي عمراني و صنعتي، داراي گواهينامه هاي متعدد آموزشي در زمينه هاي تعميرات و نگهداري، EFQM، اصول سرپرستي،نظارت و كنترل پروژه، PMBOK و دوره هاي جامع مديريتي، منابع انساني و امور مالي را نيز گذرانده است.