پل محور‌ پارسیان به بندر لنگه را چه کسی باید تعمیر‌ کند/ مسئولین به وعده دادن های پوچ عادت کرده اند

پل محور پارسیان به بندر لنگه که بیش از یکسال پیش سیل آن را تخریب کرد، ضمن اینکه مسئولین استانی وعده مرمت آن را دادند اما هنوز به حالت خود باقی است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ پل در ۲۰ کیلومتری محور پارسیان به طرف بندرلنگه که در سیل ۲۱۵ میلیمتری آذر ماه سال ۹۸، تخریب شد، مسئولین خوش ذوق، مسیر عبور و مرور دو بانده را با مسیری دوطرفه جایگزین کردند تا خودروها به مسیر خود ادامه دهند.

 

اما با گذشت ۱۶ ماه از این حادثه، و بازدید استاندار هرمزگان از پل و قول و وعده هایی که در این بازدید رد و بدل شد، هنوز پل خراب سر جای خود است و هیچ تلاشی مبنی بر مرمت و نوسازی آن وجود ندارد.
این مسیر دو طرفه ای که جایگزین این جاده شده نیز دارای خطراتی است، تاکنون خودروها و اتوبوس های فراوانی را واژگون کرده است.

 

در این مسیر با چند راننده که محور پارسیان به بندر لنگه وبندر عباس را طی می کنند هم صحبت شدیم که از وضعیت راه و عدم تعمیر این پل گلایه داشتند.

 

یکی از خودروها که از مسیر برازجان به بندرعباس در حرکت بود از خبرنگار ما آدرس شهرستان لنگه را گرفت و می گفت که این مسیر را در سال های گذشته آمده بودم اما امروز همه چی عوض شده و پل تخریب و جاده نیز عوض شده و خطرناک است اگر سرعت مطمئنه نبودم معلوم نبود چه بر سرم می آمد.

 

دیگر راننده نیز با ابراز گلایه، گفت: این مسیر خطرناک است، خودم واژگونی یک اتوبوس را در همین قسمت دیدم، میترسم برای یک خودرویی دیگر نیز همین اتفاق بیفتد و خانواده ای داغدار شود.

 

انتظار می رود مسئولین هنگامی که دوربین را دیدند خود را محکم و قوی کنند که قول و وعده بیهوده ندهند که عده ای را چشم انتظار کنند، تا مبادا بعد از ۱۶ ماه پلی به این مهمی که راه ارتباطی دو شهرستان را تشکیل می دهد اینگونه جان عزیزانی را بگیرد.

 

روزانه حدود ۲ هزار خودرو در این مسیر تردد می کنند.