پوربابائي رسیدگی به معیشت مردم و خدمات رسانی از اولویت های مهم یک روستا است

پوربابائي

فرماندار پارسیان گفت : اولویت اول در روستا ها رسیدگی به معیشت مردم و خدمات رسانی است و در این راستا همه باید تلاش کنند. به گزارش پایگاه خبری   پارسیان پوربابائی فرماندار پارسیان و رادمهر بخشدار مرکزی وجمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در روستای میلکی در دیدار چهره به چهره با مردم […]

فرماندار پارسیان گفت : اولویت اول در روستا ها رسیدگی به معیشت مردم و خدمات رسانی است و در این راستا همه باید تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان پوربابائی فرماندار پارسیان و رادمهر بخشدار مرکزی وجمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در روستای میلکی در دیدار چهره به چهره با مردم از چند پروژه عمرانی این روستا بازدید کردند.

پوربابائی رفع مشکلات و توسعه متوازن در روستا ها یکی از اهداف این بازدید عنوان کرد و گفت: مدیران با حضور در مناطق روستایی باید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیرند و در رفع آن تلاش کنند.
پوربابائی فرماندار پارسیان در دیدار مردمی با اشاره به اینکه همت دولت‌مردان و حضور گستره مردم در تمام‌ عرصه‌ها مبنی بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری موجب خشم دشمنان و در راس آنها آمریکای جهانخوار ‌شده است گفت:دشمنانان ما برای جلوگیری از پیشرفت کشور و نارضایتی مردم‌ تحریم‌ها را رقم زدند، اما به برکت وجود ‌مقام معظم رهبری، بصیرت و بیداری مردم و جوانان بار دیگر شاهد ذلت و خواری دشمنان هستیم.

فرماندار پارسیان  تصریح کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی با خداباوری‌، مردم‌داری و حرکت بر مدار حقیقت باید خدمت به مردم را مهم‌ترین کار بداند و بر آن ببالند که خداوند توفیق خدمت را به آنان عنایت فرموده است.

پوربابائی عنوان کرد: مسئولان در جامعه ایران اسلامی باید بر محور منویات و سفارشات مقام معظم رهبری نسبت به خدمت بیشتر به مردم که در حقیقت ولی‌نعمت انقلاب اسلام هستند، برنامه‌ریزی کنند.

پوربابائی درپایان از اختصاص 800میلیون ریال اعتبار از اعتبارات تملک دارایی شهرستان جهت  مجتمع فرهنگی ورزشی خبرداد و یک میلیارد ریال جهت طرح های هادی روستا اختصاص یافته و تعویض لوله های فرسوده روستا در دستور کار این فرمانداری می باشد

رادمهر بخشدار مرکزی در این دیدار گفت : هدف از برگزاری این دیدار را آشنائی با مسائل ومشکلات روستائیان و تلاش جهت رفع مشکلات آنان عنوان کرد و با تاکید بر اینکه هر اداره ای موظف به پاسخگوی درباره مطالبات مردم و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع می باشد.

رادمهر یادآور شد: دولت با عزمی راسخ سعی دارد به روند عمران و توسعه مناطق روستایی شتابی بیشتر ببخشد و دهیاران و شوراهای اسلامی روستا باید در این راه یار و یاور دولت باشند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش دهیاران در روستاها اظهار داشت: توسعه روستاها مستلزم تعامل و هماهنگی تنگاتنگ و متقابل دهیاران و مسئولان ادارات شهرستان است.

وی افزود: نیاز است دهیاران شناخت و احاطه کاملی بر مسائل و مشکلات و توانمندی های روستای خود داشته باشند و در زمینه برنامه های توسعه روستایی، مشاوری کارآمد برای دستگاه های اجرایی باشند و انتظار می رود که این مهم در شهرستان مورد توجه جدی تری قرار گیرد.