پوربابائي فرماندار پارسيان ، حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت رشد و توسعه ورزش شهرستان خبرداد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از  هرمز جلسه شوراي ورزش شهرستان پارسيان به رياست پوربابائي فرماندارپارسيان و با حضور مسئولين شهرستاني و اعضايي جلسه در دانشگاه آزاد برگزار شد .

پوربابائي فرماندار ورئيس شوراي ورزش شهرستان پارسيان گفت، هدف از تشکیل شورای ورزش در این شهرستان ایجاد وحدت رویه در سیاست گذاری و هدایت ورزش و شناسایی و بهره وری منطقی از منابع موجود ، هماهنگی و تعامل بین بخشی ، جهت شناسایی و تأمین نیازهای ورزش و تسریع در انتقال سیاست کلان ورزش در حوزه های بومی دانست.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت رشد و توسعه ورزش شهرستان تاکید و خواستار همکاری و مشارکت عمومی در این بخش شد.

رئيس شوراي ورزش شهرستان در ادامه بر ضرورت زير ساختهاي ورزش پارسيان تاكيد داشته و خاطر نشان كرد : بي انصافي است اگر بگوئيم كه تا به امروز در شهرستان در امر ورزش كاري صورت نگرفته ولي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بعداز انقلاب در تمام عرصه ها راه ، بهداشت ، عمران و ورزش و……….. كارهاي مثبتي صورت گرفت است كه انشاء الله با سياست گذاري و برنامه ريزيهايي كه در جلسات صورت ميگيرد شاهد رشد ورزش شهرستان باشيم.

پوربابائي بيان داشت : در حال حاضر بهترين كار در زمينه ورزش اين است كه از ظرفيتهاي موجود حد اكثر استفاده را داشته باشيم و نبايد از امكانات موجود غافل باشيم و بايد حد اكثر استفاده را از آنها ببريم.
وی همچنین خواستار حضور مسئولان در اماکن ورزشی شهرستان شد و تصریح کرد: حضور مسئولان در اماکن ورزشی به جهت ترویج فرهنگ ورزش و آشنایی بیشتر با مشکلات ورزشکاران است.