پوربابائی ، آموزش و پرورش جایگاه مهم در توسعه و پیشرفت کشور دارد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست پوربابائی فرماندار پارسیان و با حضور جمعی ازمدیران مدارس و اعضایی جلسه در محل باشگاه فرهنیگان شهرستان برگزارشد

DSC01194

فرماندار شهرستان پارسیان با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش جایگاه مهم در توسعه و پیشرفت کشور دارد .

پوربابائی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارسیان  با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی در تحقق این شعار نقش مهمی دارد و با وحدت و همدلی بتوانیم در راه پیشرفت فرهنگی،علمی و آموزشی گام های موثری برداریم.

 رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارسیان، نامگذاری سال 93 را فرصت مناسبی برای این نهاد دانست و افزود: آموزش و پرورش می بایستی تمام سعی خود را برای تحقق اهداف نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و در راستای اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید به کار گیرد.

پوربابائی، با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش در رفع مشکلات این مجموعه نقش مهمی دارد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات با عملیاتی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش مرتفع خواهد شد.

پوربابائی در بخش دیگر از سحنان خود ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته معلم گفت: هفته معلم که تکریم و ایثارگری های معلمان فداکار و پرتلاش است باید به بهترین شکل و در شأن آن ها برگزار شود

وی در ادامه ضمن تبیین مقام معلم و برگزاری با شکوه برنامه های این هفته ،فرارسیدن 12 اردیبهشت روز معلم رابه همه فرهنگیان تبریک گفت و خواستار برگزاری مراسم ویژه هفته معلم و در خورشأن این قشر زحمتکش شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه بزرگداشت جایگاه و مقام معلم باعث می شود که معلمان جامعه در ایفای رسالت خویش تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند افزود: تجلیل از مقام معلم تجلیل از شخصیتی است که با کلام و قلم رسای خویش زمینه شکوفایی و پیشرفت نسل آینده ما را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: نقش معلمان بر افکار و اندیشه دانش‌آموزان جامعه ما بسیار حائز اهمیت است و دانش‌آموزان نیز باید با تبعیت از آموزه‌های دینی که از معلمان فرا می گیرند زمینه پیشرفت صحیح را فراهم کنند.

پوربابائی در پایان به اهمیت جایگاه شورای آموزش و پرورش اشاره نموده وافزودند: امید است شورای آموزش و پرورش در سطوح مختلف با همکاری و همگامی اولیای دانش آموزان و مدارس و استفاده از کلیه ی امکانات  و منابع بتوانند گامهای مؤثری در توسعه ی پایدار و پیشرفت گام بردارد .