پوربابائی: حضرت امام خمینی (ره)، باعث احیای اسلام و استقلال کشور شد

DSC01541 300x225 پوربابائي: حضرت امام خمینی (ره)، باعث احیای اسلام و استقلال کشور شد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد ارتحال امام خمینی (ره)در پارسیان برگزار شد.

پوربابائی فرماندار شهرستان پارسیان اظهار داشت : امام خمینی (ره) یک شخصیت واقعی ، یک فیلسوف و عارفی بود که خداوند او را برای راهنمایی و نجات جامعه خلق کرده بود و ایشان باعث گردید که استقلال واقعی به کشور بازگردد و اسلام احیا شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان با بیان اینکه مهم ترین برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اعزام زائران و عزاداران به مرقد مطهر امام راحل بصورت شایسته و مناسب است، گفت: امام خمینی متعلق به تمام کشور است و انقلاب ما در دنیا به عنوان امام خمینی (ره) شناخته شده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) به اسلام و مسلمین عزت و افتخار بخشید و این انقلاب را به جهانیان معرفی نمود وما باید تلاش کنیم یاد و آرمانهای ایشان را زنده نگه داشته و در راستای اهداف انقلاب و امام گام برداریم.

پوربابائی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: ایام ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و نیز قیام الهی 15 خرداد ،فرصتی است که جوانان و نوجوانان با اندیشه های تعالی ساز امام(ره) بیشتر آشنا شوند.

فرماندار پارسیان با اشاره به نقش بی بدیل رهبری و ولایت فقیه در عظمت و اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: پس از خمینی کبیر، خلف شایسته اش مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی را در همان مسیر نورانی هدایت کرده است و مردم نیز با پیروی از ایشان، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته اند.

پوربابائی بیان کرد: 7 دستگاه اتوبوس واکیپی از آمبولانس وتعدادی خودروی سورای از شهرستان پارسیان برای عزیمت زائران به مرقد حضرت امام (ره) تدارک دیده شده است.