پولادي: آقاي تاج شما بهتر است از فوتبال برويد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان مهرداد پولادی بعد از مدتها، سکوت خود را شکست و علیه صحبتهای مهدی تاج در برنامه نود موضع گرفت. پولادی در گفتگو با خبرنگار “ورزش سه” گفت:« نمی دانم این آقای تاج چرا دوست دارد در مورد همه چیز نظر بدهد. مگر رییس فدراسیون است یا سرمربی تیم ملی که در مورد من صحبت می کند؟ وقتی در جریان نیست بهتر است که حرف نزند و به من نگوید که چکار کنم و چکار نکنم»

پولادی صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« آقای تاج، شما و دیگر دوستانتان در سازمان لیگ چند بار مصاحبه کردید و در مورد من و آینده ام هر چه دلتان خواست گفتید. می خواهم بگویم که شما در مقامی نیستید که بخواهی در مورد من حرف بزنید و برایم تعیین تکلیف کنید. خودم باید در مورد آینده ام تصمیم بگیرم نه شما و دوستانتان .»

انتقاد پولادی از تاج ادامه دارد: شما و دوستانتان در سازمان لیگ پدر این فوتبال را در آورده اید. طوری کار کرده اید که مردم از فوتبال زده شده اند. تعداد تماشاگران را ببینید، به دو هزار نفر رسیده است و در این میان فکر می کنم شما مقصر اصلی هستید. با آن برنامه های تان. آقای تاج، شما بهتر است از فوتبال بروید تا این رشته پرطرفدار بیشتر از این نابود نشود. پیشنهاد من این است که به کار آهن برگردید، همان تجارتی که همیشه دنبالش کرده اید و می کنید.