پیاده روی را همراه با این نکات زیبا کنید

میزان اب ورودی به بدن را افزایش دهید تا هم لاغرتر شده و هم دچار مشکل کم آبی و در پی آن بیماری های مختلف نشوید.

به گزارش پایگاه خبری به نقل از باشگاه خبرنگاران، ورزش های زیادی برای تناسب اندام تا به حال پیشنهاد شده است اما همیشه پیاده روی به عنوان بهترین ورزش شناخته شده و بیشترین نتیجه را در بر دارد. با توجه به اینکه تابستان رسیده است و زمان برای پیاده روی فراهم است باید 5 نکته اساسی برای انجام این ورزش در تابستان و البته ماه رمضان را بلد باشید.

** هیچگاه در تابستان به دنبال آن نباشید که حتما صبح زود ورزش کنید زیرا در این زمان دما بسیار بالاست و بیشتر تحت فشار قرار خواهید گرفت. در این فصل بهتر است شب ها به پیاده روی بپردازید همچنین در ماه رمضان می توانید پس از افطار حداقل 30 دقیقه در خیابان و یا پشت بام خانه پیاده روی کنید.

** همیشه لباس هایی به تن داشته باشید که شما را خنک و سرحال نگه می دارد استفاده از لباس های ورزشی نخی بهترین راه حل برای شما خواهد بود همچنین به یاد داشته باشید بدترین لباس ها برای ورزش در تابستان لباس های شعمی و پلاستیکی است.

** میزان اب ورودی به بدن را افزایش دهید تا هم لاغرتر شده و هم دچار مشکل کم آبی و در پی آن بیماری های مختلف نشوید. در ماه رمضان برای آنکه بتوانید این نکته را رعایت کنید استفاده از غذاهای آبکی و البته میزان خوردن آب بین افطار تا سحر را افزایش دهید.

** مراقب پوست خود هنگام پباده روی باشید زیرا تححقیقات حاکی از آن است که افرادی که بر اثر پیاده روی دچار مشکلات پوستی می شوند خیلی زود از آن زده شده و دیگر به سراغ این نرمش نمی روند. برای محافظت از پوست به یاد داشته باشید که استفاده از خوراکی های ضد آفتاب و کرم های ضدسوختگی می تواند کمک به سزایی به شما کند.

** به جای آنکه به دنبال قدم زدن ساده باشید کمی در هنگام پیاده روی جنب و جوش داشته باشید تا به راحتی وزن شما کاهش یابد. البته برای اینکار بهتراست در هنگام پیاده روی دست های خود را 90 درجه خم کرده و تکان دهید.