پیام سردار نقدی به محمد سرافزار

به گزارش پایگاه خبری پارسیان سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از صدور حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، پیامی را خطاب به وی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

برادر بزرگوار دکتر محمد سرافراز

سلام علیکم

با احترام، حسن اعتماد مقام معظم ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز و توفیق خدمتگذاری بیشتر به ملت قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی را به آن برادر بزرگوار تبریک عرض می‌کنم.

امروز که مستکبران، ابزار رسانه‌ای را سلاح اصلی جنگ ظالمانه خود علیه ملت‌های مظلوم قرار داده‌اند، وظیفه هر انسان آزاده و هر نهاد و مؤسسه انقلابی است که تمامی مساعی خویش را در حمایت از رسانه ملی جمهوری اسلامی به‌عنوان خط مقدم جهاد علیه زورگویان به‌کار گیرد.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن حمایت از آن برادر بزرگوار و سازمان متبوع در این مبارزه حساس و سرنوشت ساز، آمادگی کامل خود را برای مساعدت در جهت تحقق اهداف و راهبردهایی که امام خامنه‌ای عزیز در حکم جنابعالی مقرر فرمودند، اعلام می‌دارد.

وظیفه خطیر «پشتیبانی رسانه‌ای مبتکرانه و همه‌جانبه در امر بسیج عمومی» که در این حکم اشاره شده است، زمینه همکاری بیش از پیش دو سازمان را فراهم می‌سازد.

ضمن تجلیل از مدیر انقلابی، سخت‌کوش و پر افتخار برادر مهندس ضرغامی، از خدای متعال توفیق روزافزون آن برادر مخلص و فرهیخته را که پشتوانه خدمات پاک و ایثارگرانه به انقلاب و تجربه ارزنده مدیریت‌های خطیر رسانه‌ای را در کارنامه خود دارید از خدای متعال خواستارم.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین