پیکر مطهر یک شهید گمنام مهمان مردم حاجی‌آباد می‌شود

 

  فرمانده سپاه حاجی آباد خبر داد: همزمان با هفته گرامیداشت شهید مطهری یک شهید گمنام در شهرستان حاجی آباد به خاک سپرده خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان از حاجی‌آباد، سرهنگ اباذر سالاری دراین خصوص اظهار کرد: 15اردیبهشت ماه سال جاری پیکر مطهر یک تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس از […]

95997 300x192 پیکر مطهر یک شهید گمنام مهمان مردم حاجی‌آباد می‌شود

 

فرمانده سپاه حاجی آباد خبر داد: همزمان با هفته گرامیداشت شهید مطهری یک شهید گمنام در شهرستان حاجی آباد به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان از حاجی‌آباد، سرهنگ اباذر سالاری دراین خصوص اظهار کرد: 15اردیبهشت ماه سال جاری پیکر مطهر یک تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس از بندرعباس به روستای سرچاهان و بعد از مراسم استقبال مردم، وارد حاجی‌آباد می‌شود.
فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: پس از استقبال مردم حاجی‌آباد، پیکر پاک شهید با استقبال گرم مردم به مزار شهدای گمنام تپه‌نور الشهدا شهرستان منتقل خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه ساعت 18 پیکر مطهر این شهید بر دستان مردم مومن و خداجوی شهرستان حاجی‌آباد تشییع و در مزار شهدای گمنام تپه نور الشهدا به خاک سپرده می‌شود.
سالاری ، تمام تدابیر لازم برای انجام هرچه باشکوه این مراسم معنوی اندیشیده شده و از عموم مردم شهیدپرور حاجی آباد نیز دعوت به عمل می‌آید تا با شرکت گسترده در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان دوباره داشته باشند.
سرهنگ سالاری خاطرنشان کرد: شهدا به عنوان محور وحدت در جامعه هستند و مردم شهرستان با حضور گسترده خود در این مراسم وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان اسلام خواهند کشید.

منبع هرمز