چاله ها و آسفالت نامناسب رانندگان را عاصی کرده است/متولی ساماندهي آسفالت پارسیان كيست؟

وضعیت نامناسب آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر پارسیان به مشکلی اساسی برای رانندگان و شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ عدم وجود چاله چوله در خیابان و آسفالت مناسب معابر شهری، از مهمترین ویژگی هایی است که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می سازد و این روزها یکی از مشکلات و معضلاتی که سالهای سال شهروندان پارسیانی را آزار داده، وجود چاله چوله های خیابان هاست که هر روز هم اضافه می شود.

 

برخی از این چاله ها و گودال ها که از حفاری های شرکت گاز به وجود آمده، چهره شهر را به شهری جنگ زده تبدیل کرده و چند ماهی است که صدای رانندگان و شهروندان را درآورده و ظاهرا این وضعیت برای مسئولین جا افتاده است.

 

با وجود اینکه کمتر از 3 هفته به پایان سال و آغاز عید نوروز و سال جدید بیشتر نمانده است، ولی تاکنون هیچ اقدامی جهت مرمت و تعمیر خیابان و کوچه های شهر صورت نگرفته و چهره ای نامناسب جهت پذیرایی از مسافران نوروزی به جا مانده است.

 

برخی از شهروندان با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب و مشخص نبودن متولی تعمیرات خیابان ها گفتند: چند ماه می شود که وضعیت خیابان ها نامناسب و پر از گودال است، ولی تاکنون اقدامی در خیابان های اصلی صورت نگرفته و چند سالی است که در روزهای پایانی سال، شهر چهره زیبای خود را از دست می دهد.

 

این خیابان های پر از گودال ای روزها در پی بارش های رحمت الهی بیشتر خود نمایی می کنند و حال و روز شهروندان را از لذت بردن، دچار نگرانی و ناراحتی می کند.

 

همه مردم مهمان نواز پارسیان خود را آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می کنند تا بتوانند این محبت خود را به دیگر نقاط کشور صادر کنند و می طلبد مسئولین نیز پابه پای مردم در جهت پذیرایی از مسافران، چهره ای زیبا و در خور شأن نام شهرستان از خود بر جای بگذارند.