چه کسی مسئول جمع آوری سگ های ولگرد است؟/ جولان گله ای سگ های ولگرد در خیابان های پارسیان

سگ های ولگرد در برخی خیابان های شهر پارسیان معضلی جدی برای شهروندان است که تاکنون متولی جمع آوری و ساماندهی آن بر شهروندان مبهم مانده است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ وجود سگ های ولگرد مشکل جدیدی نیست، اما افزایش تعداد آن ها در سال های اخیر در بسیاری از خیابان های شهر پارسیان به خوبی احساس شده و موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده است.

ترس برخی از شهروندان از حضور سگ‌های ولگرد در کنار مشکلات بهداشتی و احتمال انتقال بیماری، نگرانی مردم را در این زمینه افزایش داده است.

یکی از شهروندان پارسیانی در گفتگو با پارسیان خبر، اظهار کرد: این چه وضع یک شهر می باشد، کودکان و بانوان از تنها رفتن به کوچه و خیابان وحشت دارند، سگ های ولگرد شبانه روز در خیابان های اصلی و در نزدیکی فروشگاهها پرسه می زنند.

دیگر شهروند پارسیانی عنوان کرد: شب‌های تابستان اکثر شهروندان برای پیاده‌روی در خیابان‌ها و پارک شهر حضور دارند اما متاسفانه به خاطر وجود سگ‌های ولگرد هر لحظه احتمال حمله به مردم از جانب سگ‌ها وجود دارد و تا اتفاق ناگواری نیفتاده است شهرداری و مسئولان شبکه بهداشت شهرستان باید اقدامات اساسی جهت حل این مشکل انجام دهند.

چند ماه قبل مسئولان شهرداری از جمع آوری سگ های ولگرد خبر داده بودند که طی قراردادهایی با یک شرکت خصوصی آنها را به خارج از شهر انتقال دهند، اما هنوز هیچ اقدامی در جهت جمع آوری این حیوان صورت نگرفته، وعده هایی که تاکنون روی زمین مانده است و تا زمانی که حادثه ای برای شهروندی رخ نداده مسئولین باید چاره ای بیندیشند.