کرار از استقلال جدا می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری پارسیان جاسم کرار درحالی به دلیل دریافت کارت زرد غیر فنی در بازی تراکتورسازی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شده است که ظاهرا بی نظمی وی و مسائلی دیگر احتمالا وی را در لیست خروجی باشگاه استقلال در نیم فصل قرار می‌دهد.

جاسم کرار که پیشتر هم از گسترش فولاد پیشنهاد جدی داشت، احتمالا در نیم فصل به این تیم خواهد پیوست و این مسئله ظاهرا با موافقت سرمربی استقلال هم همراه شده است.

کمالوند همواره روابطی حسنه با این هافبک عراقی داشته است و احتمالا یکی از دلایل نارضایتی این بازیکن در استقلال حضور کمالوند در گسترش فولاد باشد.

کرار در گذشته نیز سابقه رفتار غیر حرفه‌ای را داشته است. وی در تراکتورسازی، استقلال و شاهین بوشهر هم نشان داده بود که بازیکنی نیست که بتوان به او امید بست و این جای تعجب دارد که چگونه با وجود سابقه نه چندان خوب این هافبک عراق، استقلالی‌ها او را در ابتدای فصل جذب کرده‌اند.

این هافبک عراقی که در ابتدای فصل به دنبال پیوستن به تراکتورسازی بود، نتوانست جایی در این تیم پیدا کند و راهی استقلال شد. کرار در زمان سرمربی گری پرویز مظلومی در استقلال حضور داشت و بعد از درگیری با مجتبی جباری، از این تیم جدا شد و به شاهین رفت.

تاریخ نشان داده که بازیکنان عراقی در فوتبال ایران به شدت بی نظم هستند و جای تعجب دارد که برخی از آنها با مبالغ بسیار گزاف به تیم های ایرانی می‌آیند و در اکثر مواقع هم به دلیل بی نظمی‌شان از تیم‌هایشان اخراج می‌شوند. عماد رضا، عبدالوهاب ابوالهیل، ملامحمد، ناصر شکرون و … گواه این ادعا هستند.

بی شک استقلالی‌ها در صورت جدا شدن کرار در میانه میدان دچار مشکلی می‌شوند اما شاید این بهترین کار باشد تا آنها نظم تیمی‌ خود را حفظ کنند. کرار در یک ماه گذشته به دلایل مختلف به عراق رفته و باشگاه استقلال همراهی خوبی با او داشته است، حتما بی نظمی های وی به حدی رسیده که استقلالی‌ها قید حضور او را بزنند تا تیمشان در آرامش کار کند.