کرونا نیز مانع از خدمت رسانی نمی شود/ سپاه پارسیان در دو روستای محروم آب انبار می سازد

سپاه پارسیان با وجود بیماری کرونا، دو آب انبار در دو روستای محروم شهرستان می سازد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعداد زیادی از مشاغل تعطیل شد اما سپاه پارسیان خدمت رسانی خود به مردم را همچنان ادامه می دهد.

 

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان، با اشاره به اینکه سپاه برای خدمت رسانی هیچ چیز را جلو دار خود نمی بیند، گفت: یک روز سیل، یک روز زلزله و اکنون نیز کرونا، مردم ما آزرده خاطر کرده که تا پایان این بیماری منحوس در کنار مردم خواهیم ماند.

 

وی، با بیان اینکه در جهت مقابله با بیماری کرونا، سپاه همه تجهیزات و امکانات خود را به کار گرفته‌ است، عنوان کرد: همه امکانات و نفرات خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم خدمتی به مردم کرده باشیم و با توکل بر خدا توانستیم چندین کارگاه تولید ماسک و دستکش را توسط قرارگاههای تحول محلات راه اندازی نماییم.

 

فرمانده سپاه پارسیان، افزود: با توجه اینکه بیماری کرونا هنوز تمام نشده اما خدمت رسانی در زمینه های مختلف را سرلوحه قرار داده ایم و در دو روستای پیشو و خلف، دو آب انبار جهت استفاده آب شرب و مصرفی مردم می سازیم.

 

سرهنگ موذن نسب، باببان اینکه نباید در این برهه سخت، نیازمندان را فراموش کنیم، تاکید کرد: برخی مردم و خانواده ها در شرایط کنونی با مشکلات اقتصادی عدیده ای روبرو هستند که با تهیه بسته های مواد غذایی در روز نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) به آنها رسیدگی خواهد شد.