کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دهانه بزرگ لارک/ دستگیری ۱۷ قاچاقچی

 

فرمانده دریابانی قشم از کشف 100 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 17 قاچاقچی سوخت در آبهای این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، عبدالله لشکری امروزاظهار داشت: این لنج‌های حامل سوخت توسط پاسگاه مرزبانی قشم توقیف شده که ماموران پس از متوقف کردن آنها‌ 100 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق را کشف […]

فرمانده دریابانی قشم از کشف 100 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 17 قاچاقچی سوخت در آبهای این شهرستان خبر داد.
13930121000015 PhotoA کشف 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در دهانه بزرگ لارک/ دستگیری 17 قاچاقچی

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، عبدالله لشکری امروزاظهار داشت: این لنج‌های حامل سوخت توسط پاسگاه مرزبانی قشم توقیف شده که ماموران پس از متوقف کردن آنها‌ 100 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت، ماموران دریابانی شهرستان قشم دو لنج باری حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند، خاطرنشان کرد: در این مورد 17 قاچاقچی سوخت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده دریابانی قشم همچنین با بیان اینکه مقصد شناورهای حامل سوخت یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود اضافه کرد: قاچاقچیان هنگام حرکت به سمت آب‌های بین‌المللی در دهانه بزرگ جزیره لارک توسط ماموران دریابانی قشم توقیف شدند.

لشکری با اشاره به اینکه 17 نفر از سرنشینان این لنج‌ها به اتهام حمل این محموله قاچاق دستگیر شده‌اند، افزود: ماموران پایگاه دریابانی جزیره قشم به طور شبانه‌روزی در محدوده تعیین شده به گشت‌زنی مشغول هستند و اجازه نخواهند داد افرادی منافع ملی کشور را فدای سودجویی‌های شخصی خود بکنند.

منبع هرمز