كلاف سردرگم مديريت در تنها استخر پارسيان

تنها استخر پارسیان این روزها از نداشتن یک مدیر رنج برده و در مسیر راکد ماندن گذشته قدم بر می دارد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ با توجه به اینکه آب و هوای شهرستان پارسیان در بیشتر ماههای سال گرم و خشک می باشد، داشتن یک استخر ورزشی مناسب می تواند جوانان و نوجوانان زیادی را جهت پر کردن اوقات فراغت خود به این مکان بکشاند.

 

جوانان و نوجوانان پارسیانی در سال های گذشته از یک استخر ورزشی استفاده می کردند که حتی از کمترین امکانات اولیه نیز برخوردار نبود و با انتخاب یک مدیر برای این مجموعه ورزشی و امضای قرارداد با چند شرکت جهت نوسازی، به مرور تحولی بزرگ در نحوه مدیریت و نگهداری از تنها استخر شهر پارسیان رخ داد که باعث شد این جوانان و نوجوانان با ورزش شنا آشتی کنند.

 

این استخر و مجموعه مدیریتی آن، که در محافل و جلسات مسئولان ورزش شنای استان، یکی از نمونه های موفق و روبه رشد معرفی شده است.

 

عقیل خواجه، مدیر سابق مجموعه ورزشی استخر پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، اظهار کرد: طی یک تماس تلفنی از پایان یافتن مدت قرارداد وقطع رابطه با مجموعه استخر باخبر گشته و همه تلاش ها و هزینه های انجام گرفته را بی ثمر گذاشتند.

 

خواجه، با برشمردن موفقیت ها و کسب عنوان های مختلف عنوان کرد: هیئت شنا و شناگران شهرستان با کسب عناوین و رتبه های مختلف اعتباری برای پارسیان بودند.

 

در ادامه قنبرزادگان، رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان، عنوان کرد: استخر پارسیان با اتمام مدت قرارداد مدیر آن به مزایده رفته و با رقابت بین 10 نفر، یکی از بانوان شهر با مبلغ پیشنهادی 5 میلیون تومان به صورت ماهانه، برنده این مزایده شده است.

 

وی افزود: استخر و هیئت شنا دو مقوله جدا از هم می باشد و نارضایتی عمومی و عدم هماهنگی و تعاملات، یکی از مهم ترین دلایل قطع ارتباط با مدیر سابق استخر بوده است.