کلنگ ساخت ۱۰ واحد مسکونی مددجویی در پارسیان زده شد/ این منازل دهه فجر به بهره برداری می رسد

كلنگ احداث ۱۰ واحد مسكوني مددجويان تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) در شهرستان پارسیان به زمين زده شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ کلنگ ۱۰ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان پارسیان با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس کمیته امداد، شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس بنیاد مسکن، رئیس شهرک های صنعتی، زده شد.

 

مهدی ناصری، رئیس كميته امداد امام خميني(ره) پارسیان در حاشيه اين كلنگ زني به خبرنگار ما گفت: اين واحدهاي مسكوني هر كدام با زير بناي ۵۰ متر در روستای قاسمعالی، ستلو و چند روستای دیگر احداث مي شوند.

 

وی، اعتبارات ساخت این منازل را برشمرد و گفت: ۱۰ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۱۱میلیارد ریال با مشارکت کمیته امداد، دفتر امام جمعه و تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن کلنگ زده شد.

 

رئیس کمیته امداد پارسیان، افزود: ۵۰ میلیون تومان بلاعوض کمیته امداد، ۳۰ میلیون تومان بلاعوض دفتر امام جمعه و اگر مایل بودند برای دریافت ۳۰ میلیون تومان وام کمیته امداد و وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن محرومین به بنیاد مسکن معرفی می شوند.

 

ناصری، اظهار امیدواری کرد که تا دهه فجر سال جاری این منازل به بهره برداری برسد.

 

فرماندار پارسیان هم در این مراسم، گفت : خانواده های مددجویی که بخاطر عدم پرداخت عوارض جمع اوری زباله در روستا باید به دهیاری مبلغ سالیانه پرداخت می کردند ولی توان مالی نداشته اند برای دریافت انشعاب گاز به آنها نامه داده می شود تا مبلغی را پرداخت نکنند.

 

وی، ادامه داد: یک جلسه با حصور رئیس کمیته امداد و خیرین برگزار می نماییم که برای این ۱۰ واحد مسکونی سرویس بهداشتی بیرون از ساختمان احداث شود.