کمیته امداد پارسیان، دستگاه برتر در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان

کمیته امداد پارسیان، به عنوان دستگاه برتر در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری از طرف کارگروه اشتغال شهرستان انتخاب شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ جلسه شورای اداری کمیته امداد پارسیان با حضور فرماندار شهرستان، ریاست کمیته امداد و جمعی از کارکنان این نهاد برگزار شد.

در این جلسه، عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد پارسیان با گزارشی از عملکرد این کمیته ، گفت: در پی فرامین مقام معظم رهبری، مبنی بر راه‌اندازی رزمایش مواسات و همدلی با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، جذب کمکهای مردمی و توزیع دربین نیازمندان با استفاده از تمام ظرفیت ها اعم از مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، ادارات و نهادها و مردم پارسیان انجام شد.

در ادامه مهندس رضاپور، فرماندار پارسیان، اظهار‌کرد: انقلاب مردم ایران مثل انقلاب مردم شوروی انقلاب گرسنگان نبود بلکه انقلابی جهت تکامل انسان و زنده نگه داشتن اسلام و استقلال کشور بود.

فرماندار پارسیان گفت: این نشان دهنده درایت عالمانه و آینده نگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) بود که چند روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تاسیس کمیته امداد را صادر نمودند.

رضاپور در پایان با قدردانی از خدمات کمیته امداد پارسیان، تاکید کرد: با تلاشهای ارزنده ای که در حوزه خدمات رسانی به محرومین انجام می دهند به عنوان یکی از دستگاههای اجرایی برتر به عنوان نگینی در غرب استان هرمزگان می درخشد.

در پایان این جلسه، کمیته امداد پارسیان بعنوان دستگاه برتر شهرستان پارسیان در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری از طرف کارگروه اشتغال شهرستان انتخاب و از نصیریان رئیس این اداره بخاطر تحقق اهداف وبرنامه ها تقدیر و تشکر بعمل آمد.