کي‌روش‌ بعد از خط زدن خلعتبری به او چه گفت؟

به گزارش پایگاه خبری پارسیان محمدرضا خلعتبري در بازي با پرسپوليس موثرترين بازيکن تيمش بود و در يک حرکت کاملا حرفه اي سازنده گل 3 امتيازي براي تيمش لقب گرفت.
کی‌روش در لیست 50 نفره تیم‌ملی خلعتبری را دعوت کرده بود اما برای اردوی پرتغال او را خط زد. در همین خصوص انتقادات زیادی از سرمربی تیم‌ملی شد. گفت‌وگوی مفصلی با خلعتبری در همین رابطه انجام دادیم که در “ورزش سه” می‌ خوانید:

می‌ دانستم دعوت نمی‌ شوم

قبل از اینکه اسامی تیم‌ملی اعلام شود من به دوستانم گفتم که کی‌روش من را دعوت نمی‌ کند. چون من ایشان را خوب می‌ شناسم. او تفکراتی دارد که می‌ خواهد همان تفکرات را در تیم پیاده کند. من در این فصل خوب کار کردم و برای تیمم جزو بهترین ها بودم اما من را انتخاب نکرد.

دستیاران کی‌روش چه گزارش می‌ دهند؟

به غیر از بازی با پرسپولیس در بازی های قبلی مقابل تراکتور، پدیده یا فولاد خوب بودم و با تمام وجود برای تیمم کار کردم. خودشان که بازی های ما را نمی‌ بینند و دستیارانشان برای تماشای بازی های می‌ آیند که من نمی‌ دانم چه گزارشاتی می‌ دهند که بازیکنان خوب دعوت نمی‌ شوند.

شجاع باید دعوت می‌ شد

من در مورد خودم حرف نمی‌ زنم اما سپاهان بازیکنان خوبی داشت که می‌ توانستند به تیم‌ملی دعوت شوند. چرا شجاع خلیل‌زاده به تیم‌ملی دعوت نشد؟ شجاع از دفاع وسط به هافبک دفاعی آمد و بهتر بازی کرد. مهدی شریفی خیلی خوب بوده و برای تیم ما مثمر ثمر کار کرده و از جوانان با انگیزه است اما چرا دعوت نشده؟ غفوری و حاج‌صفی خوب بودند اما باید بازیکنان دیگر هم دیده می‌ شدند.

کی‌روش گفته بود دیگر نمی‌ توانیم با هم باشیم

مربی گری سلیقه ای است و من این مساله را قبول دارم اما چرا نباید بازیکنان خوب و آماده به تیم‌ملی دعوت نشوند؟ خود آقای کی‌روش گفته بودند که ما دیگر نمی‌ توانیم با هم باشیم و این لیست آخر من است و تو دیگر در لیست من نیستی. قبل از جام‌جهانی آقای آقاجانیان به من زنگ زد و گفت: ما 4 سال با هم بودیم و دیگر نمی‌ توانیم با هم باشیم. من هم حرفی نزدم و به خاطر تیم‌ملی کشورم به نظر سرمربی احترام گذاشتم.

چرا خودشان را گول می‌ زنند

با این کارها نمی‌ توانند خودشان را گول بزنند. من نمی‌ دانم چه چیزی را می‌ خواهند ثابت کنند؟ بازیکنی تیم ندارد ولی به تیم‌ملی دعوت می‌ شود. من نمی‌ د انم چرا این اتفاقات می‌ افتد و شاید هم من اشتباه می‌ کنم. من را دعوت نکردی بقیه را چرا دعوت نکردی؟ من نمی‌ توانم در مورد بازیکنان دیگر صحبت کنم و فقط در مورد همبازیان خودم صحبت می‌ کنم. البته آقای رحمتی از دروازه بانان بزرگ است.

برای سپاهان انگیزه ام را از دست نمی‌ دهم

من و سایر بازیکنان انگیزه مان را از دست نمی‌ دهیم. ما برای سپاهان با تمام وجود کار می‌ کنیم چون با این تیم قرارداد داریم. همانطور که در پرسپولیس با تمام وجود کار کردیم.

دعوت هم شوم حرف هایم را می‌ زنم

شاید کی‌روش از حرف من هم ناراحت شود اما من واقعیت ها را گفتم. او ناراحت شده که من گفتم هر مربی هم جای او بود در جام‌جهانی همین نتایج را می‌ گرفت. الان هم این حرف را می‌ زنم و حتی اگر من را هم دعوت کنم باز حرفم را می‌ زنم. واقعیت را گفتم و هر مربی دیگری هم این نتایج را می‌ گرفت همانطور که در جام‌جهانی های قبلی گرفتند.

امیدوارم تیم‌ملی هجومی شود

من تیم‌ملی کشورم را دوست دارم و برای تمام بازیکنان آرزوی موفقیت می‌ کنم. حتی برای کی‌روش در تیم‌ملی آرزوی موفقیت دارم اما امیدوارم تفکراتش بهتر شود. برای جام ملت های آسیا هم تیم‌ملی ما به مشکل می‌ خورد اما امیدورام تفکر کی‌روش تغییر کند و تیم‌ملی بتواند در جام ملت های آسیا بازی هجومی انجام دهد. با همین بازیکنان آرزوی موفقیت می‌ کنم و برای من قابل احترام هستند به هر حال مربی گری سلیقه ای است و بازیکن گناهی ندارد. پیراهن تیم‌ملی و پرچم ایران مقدس است و من برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌ کنم. من باز هم انگیزه دارم و هیچوقت نا امید نمی‌ شوم.

برای کریمی آرزوی موفقیت دارم

علی کریمی از بازیکنان بزرگ ما بوده و برای او در تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌ کنم. او انسان بزرگ و با شخصیتی است و دوست دارم در تیم‌ملی هم موفق شود و باز هم بتواند به فوتبال ملی کمک کند.

چرا خوشحالی نکنم؟

چرا نباید در بازی با پرسپولیس وقتی بردیم خوشحالی نکنم. من در اصفهان زندگی می‌ کنم و هواداران سپاهان هم از من انتظار دارند. پارسال وقتی در پرسپولیس بودم و سپاهان را بردیم من خوشحال بودم. هر کجا بازی کنم برای تیمم از جان مایه می‌ گذارم. من از هواداران پرسپولیس توقع نداشتم و برای این تیم هم خوب کار کردم. من نمی‌ توانم ببینم به خانواده ام توهین می‌ کنند اما اگر بخواهم حرفی بزنم شاید محروم شوم.

به داور گفتم من خطا کردم

در یک صحنه در لب خط خطای من بود و کاملاً هم درست بود چرا که من روی او خطا کردم و مسئله خاصی نبود چرا که این شرایط بازی است. حتی به داور هم گفتم من خطا کردم. در این بازی دروازه خالی بود و من باید آن توپ را تبدیل به گل می‌کردم . خداراشکر گل زدیم وگرنه نمی‌ توانستم خودم را ببخشم.