کی روش در حال نابود کردن تیم ملی/رحمتی مسخره است؟

به گزارش پایگاه خبری پارسیان احمد سجادی، درباره برپایی اردوی تیم ملی در پرتغال اظهار داشت: خدا آخر عاقبت این تیم ملی با این سرمربی را به خیر کند. این مربی پرتغالی در حال نابود کردن تیم ملی فوتبال ایران است.
وی درباره غیبت رحمان احمدی در فهرست تیم ملی ادامه داد: از این بابت خیلی ناراحتم. نه تنها رحمان احمدی بلکه شهاب گردان هم لایق دعوت شدن به این اردو بود. اگر این حرف را می زنم به خاطر مربی سپاهان بودنم نیست. بلکه معتقدم حامد لک هم در تراکتورسازی عملکرد درخشانی داشته، اما این آقا به تنها چیزی که اهمیت نمی دهد لیگ برتر ایران است.
دروازه بان اسبق تیم ملی ایران اضافه کرد: کی روش هشت بازیکن را که در حوزه خلیج فارس که ما آن را اصلا قبول نداریم، بازی می کنند، به تیم ملی دعوت می کند به علاوه یک تعداد مشخص از نفراتی که همیشه در اردوی تیم ملی حاضرند. قصد و هدفش هم این است که همین بازیکنان داخلی مصاحبه و از بودن او حمایت کنند. باور کنید اگر همین حالا سرمربی تیم ملی ایران است به خاطر همین روشی بوده که او به کارگرفته است.
احمد سجادی خاطرنشان کرد: چرا شجاع خلیل زاده دعوت نشد، چرا مهدی شریفی با این همه استعداد و انرژی دعوت نشد. ایوب والی دفاع وسط فولاد خوزستان با آن کیفیت و پتانسیل چرا نباید در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند، سامان نریمان جهان هم مستحق دعوت شدن است. خیلی های دیگر در داخل حضور دارند، اما این آقا فقط نگاهش را به حمایت همان نفرات معدود، محدود کرده است.
مربی تیم سپاهان تاکید کرد: فکر می کنید چرا صدای خلعتبری درآمده؟ چرا صدای شجاع درآمده؟ این بچه ها هیچ غرض ورزی با تیم ملی ندارند، اما وقتی می بینند حاصل زحماتشان به خاطر یکسری اتفاقات پشت پرده به هدر می رود عصبانی می شوند.
وی در خصوص دعوت از مهدی رحمتی به فهرست آماده باش تیم ملی گفت:
مگر رحمتی مسخره است؟! او را دعوت می کنند، اما نه از او پاسپورت می خواهند و نه برایش ویزا می گیرند. فقط می خواست اسم او جزو 46 بازیکن باشد؟ که چه اتفاقی بیفتد؟! مگر رحمتی کم بر گردن تیم ملی حق دارد که این بچه بازی ها را در مورد او اعمال می کنند؟
سجادی بیان داشت: باید به حال این فوتبال تاسف خورد که مربی تیم ملی اش رئیس فدراسیون آن را قبول ندارد، اما همان رئیس، همان مربی را در سمت خود ابقا می کند. باید دید چه اتفاقاتی رخ داده که کی روش به رغم مخالفت های موجود باز هم در سمت خود ماندگار شد!
این پیشکسوت فوتبال در پایان تصریح کرد: به هر حال ما چه بخواهیم چه نخواهیم این مربی با برنامه هایی که برای فوتبالمان در سر دارد در حال حاضر تیم ملی مان را رهبری می کند. فقط باید دعا کنیم که تیم ملی موفق شود چون موفقیت این تیم در جام ملت ها و در عرصه بین المللی باعث سربلندی فوتبال ایران می شود.
منبع:پارسیک