گردهمایی مدیران مدارس درپارسیان برگزارشد

به گزارش خبرنگار پارسیان،در ابتدا حجه الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان به میمنت میلاد امام هشتم حضرت امام رضا(ع) بصورت مختصر اشاراتی به زندگانی نورانی آن حضرت داشتند و در ادامه بنا به اقتضای برنامه به نکاتی پیرامون مدیریت از منظر اسلام پرداختند که از جمله این نکات قصد قربت و رضای خدا در کارهاست که بارها در بیانات امام جمعه محترم مورد تاکید قرار گرفت.

از توصیه های دیگر ایشان به مدیران اقامه نماز در مدارس است که باید بیش از گذشته به این فریضه ی الهی اهتمام لازم بکار بست و از مدیران واحدهای آموزشی خواستند که در این خصوص برنامه ای مستمر و جذاب تدوین کنند.

gpic806_6

از جمله دیگر مدعوین برنامه عبدالکریم ستاره فرماندار شهرستان بود که دقایقی پیرامون ارزش علم و جایگاه معلم مطالبی بیان نمودند و در قسمت پایانی سخنان خود آمادگی همه جانبه ی دستگاه های اجرایی از آموزش و پرورش شهرستان به ویژه در زمان بازگشایی و مراسم آغازین سال تحصیلی اعلام کردند.

gpic806_7

در بخش دوم برنامه که بیان مسائل تخصصی بود ابتدا عبدالمجید بدیعی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گزارشی از اجلاس سالانه ی روسای آموزش و پرورش ارائه نمودند که در برگیرنده ی سیاست ها و برنامه های وزارتی بود،اما آنچه که بیشتر محور بحث قرار گرفت موضوع بازگشایی مدارس و آمادگی لازم در این زمینه با بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی و دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش بود که مقرر گردید مدیران در این راستا برنامه ریزی و دقت لازم به خرج دهند.

gpic806_2

در ادامه گردهمایی معاونین پشتیبانی،پرورشی و چند تن از کارشناسان اداری ضمن پاسخ به سوالات مطروحه مواردی توجیهی مرتبط با حوزه ی کاری خود توضیح و تشریح کردند.

gpic806_10