گزارش اختصاصی از آخرین تحرکات جریان انحرافی/ از تشکیل “هما” و “ناما” تا راه اندازی سایت‌های زنجیره‌ای

گزارش اختصاصی از آخرین تحرکات جریان انحرافی/

از تشکیل “هما” و “ناما” تا راه اندازی سایت‌های زنجیره‌ای

از تشکیل "هما" و "ناما" تا راه اندازی سایت‌های زنجیره‌ای

بعد از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد سال 92 هوادارن جریان انحرافی تحرکاتی را آغاز کردند همچنین این جریان انحرافی با سو استفاده از ظرفیت های محمود احمدی نژاد کار خود را به پیش می برند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پارسیان به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، بعد از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد سال 92 هوادارن جریان انحرافی همچنان در تلاش هستند تا با استفاده از ظرفیت محمود احمدی نژاد کار خود را پیش ببرند.

به گزاش دانا، حلقه انحرافی طی ماه های گذشته تحرکات خود را بیشتر کرده به طوری که عده ای از هواداران و حامیان اسفندیار رحیم مشایی با تشکیل گروهی به نام “نهضت استقلال ملی ایران” با عنوان اختصاری “ناما” و همچنین هواداران محمود احمدی نژاد نیز با تشکیل گروهی دیگر به نام “هما” فعالیت رسمی خود را آغاز کرده اند.

این گروه ها در راهپیمایی 22بهمن سال گذشته مطالبی در خصوص مذاکرات ژنو منتشر و پخش کردند.

در حال حاضر این طیف بیشتر در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند و اکثر طرفداران آن از طیف دانشجو هستند.

یکی دیگر از تحرکات جدید این حلقه انحرافی اتهام زنی به برخی از مراجع تقلید توسط فردی به نام “ا.ج” است؛ وی دانش آموخته دانشگاه میسور هند و پژوهشگر فلسفه و عرفان نظری و از اقوام یکی از نزدیکان رئیس جمهور سابق و مشایی است.
نامبرده در تازه ترین مطالب خود که در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده اقدام به تخریب مراجع تقلید کرده و مراجع را فراماسونر خوانده است.

وی در قسمتی از اظهاراتش بیان داشته:« سی سال پیش وقتی حوزه هنری تأسیس شد و در ساختمان کذایی(که همه شرحش را می دانند ) مجموعه اسنادی پیدا شد …….خیلی ها گفتند شما توهم دارید!
از سویی دیگر “ه. ه” از مدیران حامی احمدی نژاد که در سال 90 از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت گرفت همچنان در حال فعالیت است و با بعضی از اعضای تیم رسانه ای انحراف در ساختمان ولنجک دیدار داشته است.

همچنین جریان انحرافی با راه اندازی سایت های خبری همچون “ج.ا”، “ه.س”،”ر.ف”، و “ن.ب” به همراه دو نشریه مکتوب نیز تحرکات خود را بیشتر کرده تا بتواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

گفتنی است در سال 1393 راه اندازی چندین سایت خبری و دو روزنامه دیگر در دستور کار این جریان قرار دارد.

به هر صورت به نظر می رسد که جریان انحرافی در حال بازسازی و سازماندهی مجدد خود برای شرکت در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی است و شنیده شده که اخیراً لیستی هم در این رابطه تهیه شده و با برخی از اعضای لیست رایزنی هایی هم صورت گرفته است.

چندی پیش هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تیم رئیس جمهور سابق کشور، محمود احمدی نژاد در حال تهیه لیست انتخاباتی برای شهر تهران و برخی شهرهای بزرگ هستند.

گفته می شود تا کنون بالغ بر ۱۵۰ نفر برای لیست تهران در نظر گرفته شده است و قرار بر این است که این لیست را به صورت مرحله به مرحله پالایش کنند تا به تعداد نمایندگان مورد نظر برای لیست که ۳۰نفر است، برسند.

خاطرنشان می شود جریان انحرافی پس از شکست برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲، برای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی کرده و به دنبال جذب آرای مردم با پتانسیل احمدی نژاد است.