گزارش لحظه به لحظه از بازی استقلال ایران و العین امارات تا دقیقه ۲۴ استقلال صفر – العین امارات صفر

دیدار دو تیم استقلال ایران و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

  به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر به نقل ازخبرگزاری فارس،دیدار دو تیم استقلال ایران و العین امارات در مرحله یک هشتم  لیگ قهرمانان آسیا از لحظاتی پیش در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

 فو مینگ( چین)

  هو ویمینگ، وانگ دژین( چین)

مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، خسرو حیدری، هرایر مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مجید حسینی، مجتبی حق دوست، محسن کریمی و کاوه رضایی

سرمربی: علیرضا منصوریان

خالد عیسی، اسماعیل احمد، سعید جمعه، خالد عبدالرحمن، سالم جمعه، محمد عبدالرحمن، لی میونگ جو، احمد برمن، دانیلو آسپریلا، عمرعبدالرحمن و کایو

سرمربی: زوران مامیچ


دقیقه ۲۴
استقلال صاحب یک ضربه کاشته در جناح چپ شد که این ضربه را کاوه رضایی روی دروازه العین ارسال کرد و مدافعان توپ را برگشت دادند.


دقیقه ۲۱

محسن کریمی از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و بازی به دلیل  آسیب دیدگی او باز هم متوقف شد در این فرصت رحمتی چند لحظه ای با رابسون و پادوانی شروع به گفت و گو کرد.


دقیقه ۲۰
استقلال در یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد اما در نهایت محسن کریمی نتوانست از این فرصت استفاده کند.


دقیقه ۱۹

مهاجمان استقلال دوبار تا این دقیقه در ‌آفساید قرار گرفتند.


دقیقه ۱۶

ضربه کاشته استقلال را از جناح چپ کاوه رضایی زد و مدافعان توپ را به کرنر فرستادند. فرشید اسماعیلی ضربه کرنر را زد که حاصلی برای آبی پوشان نداشت.


استقلال در این مسابقه دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. امید ابراهیمی مصدوم است و امید نور افکن در تیم ملی جوانان حضور دارد.


دقیقه ۱۴
عبدالرحمان اولین ضربه کرنر بازی را روی دروازه استقلال ارسال کرد ولی این ضربه بد زده شد و حاصلی برای العین نداشت.


دقیقه ۱۳
ارسال بازیکنان العین را رابسون مدافع برزیلی اسقلال دفع کرد.


دقیقه ۱۰

بازی آرام و ساکن دنبال می‌شود و هر دو تیم محتاطانه بازی می کنند.


دقیقه ۸
ضربه کاشته را عبدالرحمان روی دروازه استقلال ارسال کرد که در نهایت ضربه سر مهاجم العین را رحمتی مهار کرد.


دقیقه ۶
العین صاحب یک ضرب کاشته در جناح راست محوطه جریمه استقلال شد اما قبل از زدن این ضربه رحمتی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و داور دستور به توقف بازی داد تا به وضعیت رحمتی رسیدگی شود.


دقیقه ۳
پاس به عقب اشتباه مدافع العین باعث شد که یک فرصت گلزنی برای استقلال فراهم شود و ضربه اسماعیلی را دروازه بان العین دور کرد و در برگشت اسماعیلی در موقعیت آفساید صاحب توپ شد.


دقیقه ۲
در اولین حمله استقلال توپ به فرشید اسماعیلی رسید و شوت او را دروازه بان العین مهار کرد.


العین حریف استقلال در مرحله گروهی با تیم ذوب آهن روبه رو شده بود در امارات با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد اما در اصفهان 3 گل به ذوب آهن زد. العین سابقه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد و عمر عبدالرحمان بهترین بازیکن سال آسیا هم که لقب مسی آسیا را دارد کاپیتان این تیم است.