گزارش پارسیان خبر: استخر پارسیان و دغدغه‌هایی که وجود دارد/ پس از چند بار افتتاح هنوز مشکلات استخر برطرف نشده است

استخر پارسیان با هزینه‌های سرسام آور ساخته و به بهره‌برداری رسید اما مشکلات این واحد ورزشی هنوز برطرف نشده است.

_J8A7055

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر، استخر پارسیان پروژه‌ای بود که وعده احداث آن در دولت‌های هشتم و نهم داده شد و عملیات اجرایی آن با افت و خیزهای فراوان به پایان رسید اما این استخر هنوز نمی‌تواند همه نیازهای علاقمندان به ورزش‌های آبی برطرف کند.

استخر پارسیان اما یک روی دیگر هم دارد و آن نگهداری با هزینه‌های سنگین است که استقبال محدود مردم و عدم تناسب هزینه‌های نگهداری و درآمدهای ناچیز مشکلات را دوچندان کرده است.

وجود مشکلات تأسیساتی از قبیل برق باعث شده روشنایی این استخر با مشکل مواجه باشد و استفاده از پرزکتورهای سیار می‌تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد و سونای خشک نیز نمی‌تواند خدمات ارائه کند.

ورزش‌ شنا یکی از ورزش‌هایی است مورد تأکید پیامبر اسلام بوده و لزوم آشنایی مردم با نحوه شنا موضوعی است که باید در جامعه جدی گرفته شود.

سال های گذشته طی بخشنامه وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان نیز به استخر مراجعه می‌کردند اما از ابتدای سال تا کنون اجرای این بخشنامه در هاله ای از ابهام قرار گرفته تا دانش آموزان نیز به عنوان بخشی از مراجعین به استخر این ورزش را فراموش کنند و احیانا دریا را به عنوان محلی برای شنا انتخاب کنند که همه می‌دانیم خطراتی جی در کمین خواهد بود.

متولیان و ناجیان غریق استخر در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر دغدغه‌های موجود در استخر پارسیان را عنوان کردند و گفتند: مردم می‌توانند با مراجعه به استخر و استفاده از ظرفیت‌های موجود در آن بخشی از مشکلات را برطرف کنند اما انگار مردم به خوبی با این ظرفیت‌ها آشنایی ندارند لذا استقبال کم باعث کاهش درآمدهای استخر می‌شود و نگهداری آن را مشکل می‌کند.

 

_J8A7031 _J8A7042 _J8A7053 _J8A7055 _J8A7069 _J8A7070