گلایه وینگادا از رفتار مسئولان فدراسيون

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ديروز وينگادا در گفت‌وگو با يكي از خبرگزاري‌ها همين حرف‌ها را تكرار كرد اما جالب اينجاست كه نلو وينگادا روز شنبه به صورت تلفني با كارلوس كروش سرمربي تيم‌ملي صحبت كرده و بابت اين رفتار، به گلايه از مسئولان فدراسيون فوتبال پرداخته است.

كروش هم در اين تماس گلايه‌هاي وينگادا را به​حق خواند و گفت: «رفتار خوبي صورت نگرفته است.» جالب اينجاست همان شنبه​شب علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال سريعاً دست به قلم شد و نامه رسمي اخراج اين مربي را برايش ارسال كرد. گويا تماس وينگادا با كروش، تأثير خود را به راحتي گذاشت! البته در اين بين، گفته مي‌شود يكي ديگر از مسئولان فدراسيون هم انتقادهاي وينگادا را به كفاشيان منتقل كرده است. در هر صورت، كفاشيان شنبه​شب نامه اخراج رسمي نلو را نوشت و براي او ارسال كرد.

در اين نامه نوشته شده بود: «بايد از شما به خاطر زحماتي كه كشيديد تشكر كنيم. متأسفانه ديگر امكان همكاري وجود ندارد. برنامه‌هاي ما به شكلي پيش رفت كه نمي‌توانيم با شما ادامه همكاري دهيم. دوباره از شما تشكر مي‌كنيم و انشاءا… در هر تيمي كه مشغول كار شديد، موفق و مراقب خود باشيد.» در پايان اين نامه هم كفاشيان نوشته بود: «يك نفر را به عنوان وكيل خود به فدراسيون فوتبال معرفي كنيد تا بدهي‌هاي خود را به شما پرداخت كنيم.» ارسال نامه فوق در واقع پايان رسمي همكاري فدراسيون فوتبال با نلو وينگاداي پرتغالي بود.

اين مربي هم پس از دريافت نامه، سريعاً از طريق همان ايميل پاسخ علي كفاشيان را داد و براي آنها آرزوي موفقيت كرد. او پس از شكست در بازي‌هاي آسيايي خود را براي جدايي آماده كرده بود. در قرارداد وينگادا و فدراسيون ذكر شده بود در صورت فسخ قرارداد اين مربي، كفاشيان موظف است حقوق دو ماه اين مربي را به او پرداخت كند. بدين ترتيب، فدراسيون ۶۰ هزار دلار به وينگادا غرامت مي‌دهد.