گلباران محل شهادت شهدای ناوشکن سهند و سبلان؛ ساخت و کاربردی کردن شناور جنگی جماران یک افتخار برای نظام است

گلباران محل شهادت شهدای ناوشکن سهند و سبلان؛

مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: ساخت و کاربردی کردن شناور جنگی جماران یک افتخار برای نظام است. به گزارش پایگاه خبری پارسیان  ، محل شهادت  شهدای محل شهادت شهدای ناوشکن سهند و سبلان پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از با حضور مقامات و خانواده‌های شهدا بر روی عرشه ناو جماران […]

مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: ساخت و کاربردی کردن شناور جنگی جماران یک افتخار برای نظام است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، محل شهادت  شهدای محل شهادت شهدای ناوشکن سهند و سبلان پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از با حضور مقامات و خانواده‌های شهدا بر روی عرشه ناو جماران در بندرعباس گلباران شد.

حجت‌الاسلام  محمد حیدری،  مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در مراسم گلباران شهدای ارتش بر روی عرشه ناوشکن جماران اظهار کرد: ساخت و کاربردی کردن شناور جنگی جماران یک افتخار برای نظام است.

وی در ادامه بیان کرد: عظمتی که امروز نیروی دریایی ارتش ایران اسلامی دارد به واسطه مجاهدت‌ها و رشادت‌های دلیرمردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس توانستند یک نیرویی را تحویل انقلاب بدهند که امروز از طرف رهبری از آن به عنوان نیرویی راهبردی یاد می‌شود.

مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: افتخاراتی که کارکنان ناوچه‌های سهند و سبلان برای نظام رقم زدند به مثابه روشن‌‌ کردن شمعی بود که خودباوری را برای ایران اسلامی رقم زد.

حیدری افزود: همان‌هایی که دیروز در جنگ افتخارآفرینی کردند امروز با ساختن ناو جماران و تقدیم آن به انقلاب مدالی دیگر را به سینه انقلاب آویختند.

وی در پایان با اینکه ما برای همیشه مدیون خاناوده شهدا و شهدا هستیم،خاطرنشان کرد: امروز نظام به برکت خون شهدا در قله اقتدار ایستاده است.

منبع هرمز