یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پارسیان/ انزجار و خشم از استکبار باید حفظ شود

یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کمینه امداد پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه پارسیان، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره اوقاف، رئیس جهاد کشاورزی و دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در محل کمیته امداد پارسیان برگزار شد.

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار سلیمانی، گفت: خون شهید بنابر عظمت آن شهید و ارتباطی که در طول دوران زندگی خود با خدا داشته می تواند تحول آفرین باشد و همگان دیدند که شهید سلیمانی با رفتنش چه انقلابی به پا کرد.

 

وی، با بیان اینکه شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی پیغام هایی را برای همه مردم و مسئولان داشت، تاکید کرد: امت اسلام باید بیدار شوند و دشمن واقعی خود را بشناسند و با این شهادت همه هجمه های دشمن خنثی شد.

 

امام جمعه پارسیان، با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیلی زدن به آمریکای تروریست، خاطرنشان کرد: اگر خودتان و سربازانتان را دوست دارید از منطقه خارج شوید و گرنه مثل پرچمی که رئیس جمهور آمریکا توییت کرد، هزاران پرچم دیگر را سفارش دهید تا برای تابوت هایتان استفاده شود.