یکم شهریورماه آغاز به کار شوراهای پنجم/ انتخاب شهردار چالش پیش روی شورای شهر پارسیان

منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای پارسیان همزمان با سراسر کشور، فعالیت رسمی خود را از اول شهریور ماه سال جاری آغاز خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دوره ۴ ساله، شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارم در تاریخ 29 مرداد ماه پایان می‌یابد و از یکم شهریور ماه 96، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز به کار خواهد کرد.

 

پس از کش و قوس ها و ابهامات فراوان در آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بالاخره این شورا کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد و یکی از بحث ها و نقل قول های محافل این روزهای شهر پارسیان نیز، انتخاب شهردار شهر می باشد، که مدت ها قبل با اظهارنظر های کاربران در فضای مجازی، چالشی بزرگ را در ابتدای راه شورای جدید قرار داده است.

 

محمد رادمهر فرماندار در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، از آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در پارسیان خبر داد وگفت: یکم شهریور ماه سال جاری، همزمان با سراسر کشور منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در پارسیان کار و فعالیت اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

 

رادمهر افزود: براساس بخشنامه شماره 77809 مورخ 19 مردادماه 96، توسط وزیر کشور، منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند فعالیت رسمی خود را با حضور در محل فرمانداری و تعیین هیئت رئیسه و در روستاها با حضور بخشدار و انجام تشریفات قانونی و مراسم تحلیف، از یکم شهریور ماه آغاز نمایند.