۱۴ سال از وعده های بی اساس مسئولین جهت ساخت پارک دولت در پارسیان می گذرد/ هزاران درخت بدون آب در حال خشک شدن هستند

پارک دولت در پارسیان ۱۴ سال است که بدون امکانات چشم انتظار مسئولان است در حالی که هزاران درخت آن در حال خشک شدن است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ ۱۴ سال پیش کلنگ پارک دولت در پارسیان زده شد اما هیچ زمان این پارک آماده نشد و مردم این شهرستان از آن استفاده نکردند.

 

هزاران درخت در این پارک بدون هر گونه آب رسانی در حال خشک شدن هستند و سرویس های بهداشتی ساخته شده نیز با گذشت زمان در حال تخریب است.

 

خزعل خواجه، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با بیان اینکه کلنگ پارک دولت در سال ۱۳۸۴ زده شد، گفت: در سال از بودجه وزارت نفت کلنگ پارک دولت زده شد اما در سال ۱۳۹۱ بر اساس قانون پنجم توسعه، پارک های در محدوده شهر، برای نگهداری به شهرداری ها واگذار شد.

 

وی با بیان اینکه مساحت این پارک ۳۲ هکتار است، تصریح کرد: ساختمان نگهبانی، برق، حفر چاه، لوله کشی و نهال کاری انجام شد که بسیاری از این زیر ساخت ها اکنون و با گذشت این همه سال از بین رفته است.

 

کاظم، یکی از شهروندان پارسیانی، در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه پارک دولت هیچ پیشرفتی طی این سالها نداشته است، عنوان کرد: سالها پیش وعده دادند که این پارک جهت رفاه حال شهروندان آماده خواهد شد اما تاکنون هیچ پیشرفتی نکرده است.

 

یکی دیگر از شهروندان گفت: تاکنون اسم این پارک را نشنیده ایم، اگر پارکی وجود داشت که همشهریان جهت تفریح به آنجا می رفتند.

 

محمود مولوی، شهردار پارسیان با اشاره به اینکه اعتبارات ویژه جهت بازسازی پارک دولت در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: امسال حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت ایجاد فضای سبز و محوطه سازی در نظر گرفته شده است.

 

شهردار پارسیان تاکید کرد: پروژه آب رسانی برای فضای سبز و همچنین تاسیسات چاه نصب شده و گیاهان پوششی هم برای انتقال آماده شده و امیدواریم فاز اول این پارک در همین سال به بهره برداری برسد.