۱۸۰۰ تن گندم از کشاورزان رودانی خریداری شد

فرماندار شهرستان رودان با بیان اینکه یک هزار و 800 تن گندم از کشاورزان رودانی خریداری شده است، گفت: مراکز خرید گندم در شهرستان باید آمادگی لازم برای تحویل گندم مازاد کشاورزان را داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری پارسیان از رودان، غلامرضا نظرنژاد صبح امروز د ر بازدید از مرکز خرید گندم در کارخانه آرد […]

فرماندار شهرستان رودان با بیان اینکه یک هزار و 800 تن گندم از کشاورزان رودانی خریداری شده است، گفت: مراکز خرید گندم در شهرستان باید آمادگی لازم برای تحویل گندم مازاد کشاورزان را داشته باشند.trans 1800 تن گندم از کشاورزان رودانی خریداری شد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان از رودان، غلامرضا نظرنژاد صبح امروز د ر بازدید از مرکز خرید گندم در کارخانه آرد طالقانی با بیان اینکه در سال جاری زراعی محصول تولیدی گندم کشاورزان توسط دولت به صورت تضمینی در حال خریداری است، گفت : خرید تضمینی گندم توسط دولت موجب جلوگیری از سودجویی برخی واسطه ها شده است.

نظر نژاد به خرید و  ذخیره یک‌هزار و 800 تنی گندم از کشاورزان رودانی اشاره کرد و افزود: مراکز خرید گندم در شهرستان باید آمادگی لازم برای تحویل گندم مازاد کشاورزان را داشته باشند.

فرماندار رودان در این بازدید یادآور شد: کشاورزان در راستای تولید و به عمل آوری محصول گندم نیاید با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و مسئولین زیربط باید با برنامه ریزی لازم ، به موقع و مناسبٰ  شرایطی را فراهم آورند که کشاورزان با آرامش خاطر به کار تولید بپردازند.

وی در پایان با حضور در دفتر مدیریت کارخانه آرد طالقانی رودان با اهدای هدایایی، از زحمات کارگران و کارکنان این کارخانه تقدیرکرد.

t 1800 تن گندم از کشاورزان رودانی خریداری شد