۲۰۰ معلم و فرهنگی فعال رودان مورد تجلیل قرار گرفتند

 

با حضورمدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان ، نماینده مردم شرق هرمزگان درمجلش شورای اسلامی، فرماندار ومسئولان اجرایی شهرستان رودان؛ بیش از200فرهنگی فعال در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی در  شهرستان رودان مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان از رودان، مراسم بزرگداشت مقام معلم حوزه شهر رودان با حضوربیش از 500 فرهنگی شهرستان […]

با حضورمدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان ، نماینده مردم شرق هرمزگان درمجلش شورای اسلامی، فرماندار ومسئولان اجرایی شهرستان رودان؛ بیش از200فرهنگی فعال در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی در  شهرستان رودان مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری  پارسیان از رودان، مراسم بزرگداشت مقام معلم حوزه شهر رودان با حضوربیش از 500 فرهنگی شهرستان رودان درسالن پیامبراعظم(ص) برگزارشد.
در این مراسم که با حضور مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رودان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، فرهنگیان مؤلف، معلمان نمونه، خانواده فرهنگیان متوفی در سال گذشته، دو معلم تربیت بدنی مدال‌آور در عرصه‌های بین المللی، معلمان حامی ایتام و فرهنگیان بازنشسته در سال 92 تقدیر شدند.
تجلیل از خانواده مرحوم ابراهیم نقوی از فعالان عرصه آموزشی شهرستان رودان و هرمرگان، تجلیل پیشکسوت‌ترین فرهنگی شهرستان، تقدیر از معلمانی که در  دانشگاه‌های استان و شهرستان مشغول به تدریس هستند، تجلیل از 2 معلم مقطع ابتدایی که در کنکور 92 در رشته پزشکی قبول و مشغول به تحصیل هستند و نیز تجلیل از روسای سابق آموزش وپرورش رودان از جمله برنامه‌های آیین بزرگداشت مقام معلم در شهرستان رودان بوده است.
اجرای سرود دانش آموزی، تئاترفرهنگیان و پخش فیلم کوتاه از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت مقام معلم در شهرستان رودان بود .
در این روز همچنین بیش از 200 فرهنگی فعال در زمینه‌های مختلف آموزشی و پرورشی مورد تجلیل قرار گرفتند.
گفتنی است هزینه برگزاری این آیین برای نخستین بار با مشارکت 100 درصدی خیران و کمک‌های مردمی در مرکز رودان و بخش‌های تابعه برگزار شد.

منبع هرمز