آتش سوزی خودرو در پارسیان یک قربانی گرفت/وقتی 50 هزار شهروند از نبود پایگاه اطفاء حریق رنج می برند

واژگونی وآتش سوزی یک دستگاه خودروی پژو پارس در شرقی ترین نقطه پارسیان یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛واژگونی یک دستگاه خودروی پژوپارس در نزدیکی روستای حمیران از توابع بخش مرکزی و در شرقی ترین نقطه شهرستان دچار آتش سوزی شد که به علت نرسیدن آتش نشانان وعدم وجود پایگاه اطفاء حریق جاده ای در شهرستان،راننده به طور هولناکی در آتش سوخت.

 

پایگاه جاده ای امداد ونجات هلال احمر در نزدیکی محل حادثه هم نتوانست از آتش سوزی گسترده ونجات جان راننده خودرو کمک کند، واگر در جوار این پایگاه امدادونجات،یک پایگاه اطفاءحریق مستقر بود به طور یقین به علت نزدیکی به محل حادثه،این اتفاق ناگوار رخ نمی داد.

 

این حادثه وقربای گرفتن ها در این مسیر برای نخستین بار نیست و نخواهد بود ومسئولین برای جان مسافران ورانندگان این مسیر پرتردد چاره ای اساسی بیندیشند،راننده ای که با زبان روزه خانواده ای داغدار چشم انتظار اوست.

 

از نکات بعد ازاین حادثه ناگوار،عدم دسترسی به امکانات به وضوح دیده می شود به طوری که قربانی بعد از ساعت ها افتادن روی زمین،انتظار می رفت که تنها ماشین حمل جسد شهرستان برای انتقال وی به محل حادثه بیاید،که در پاسخ مسئولین امر،با جمله ماشین خراب است مواجه شدند.ویک شرکت خصوصی حمل جسد برای انتقال این جسد به محل حادثه رفته است.

 

دهیار های برخی روستاها از جمله بوچیر روستای نزدیک به این حادثه دارای یک ماشین آتش نشانی هستند که برای روزهای غیرقابل پیش بینی نشده مهیا شده است در حالی که این خودروها به علت نداشتن راننده ثابت،به نوعی خاک می خورند وبا تأخیر فراوان به محل حادثه می رسند.