اسکوچیچ: مجبوریم در هوای بد اهواز بازی کنیم

سرمربی فولاد خوزستان گفت:نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم اما امیدوارم یک بازی خوب در یک هوای خوب باشد که بتوانیم سپاهان را شکست دهیم.به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از دانا،دراگان اسکوچیچ  در رابطه با توقف تمرینات تیمش به دلیل گرد و غبار شدید در اهواز اظهار داشت: شرایط جوی بدی وجود داشت اما با این وجود ما تمرین خود را برگزار کردیم. به هر حال این هوا باعث می شود که تمرینات ما بازدهی کمتری داشته باشد اما بازهم سعی کردیم که در سخت ترین شرایط بهترین تمرین را انجام دهیم.

وی با اشاره به رویارویی با سپاهان افزود: قطعا این دیدار برای ما یک بازی مهم است و می توان گفت که 6 امتیاز دارد. البته همه بازیها برای یک تیم در لیگ مهم است، نه اینکه فقط سپاهان برای ما چنین حالتی را داشته باشد. همه می دانند که سپاهان تیم بزرگی است و با بازیکنان بزرگی که در ترکیب دارد، بسیار روان بازی می کند.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: ما در این دیدار فقط مساریچ را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم که آن مشکلی است که باید بین خودمان حلش کنیم. سعی می کنیم با بازیکنان دیگر جای او را پر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان نتیجه دیدار با سپاهان می تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد، گفت: شرایط هر بازی متفاوت است و این دیدرا نیز با بازیهای دیگر فرق دارد. نتیجه این مسابقه نمی تواند تضمینی برای موفقیت در بازیهای آتی باشد. نمی توانیم بگوییم که اگر سپاهان را می بریم، قهرمانیم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

سرمربی فولاد در خصوص پیش بینی اش از نتیجه این دیدار عنوان کرد: نمی توانم نتیجه پیش بینی کنم اما امیدوارم یک بازی خوب در یک هوای خوب باشد که بتوانیم سپاهان را شکست دهیم تا به صدر جدول بازگردیم.

اسکوچیچ درباره شرایط بد آب و هوایی اهواز خاطرنشان کرد: طبیعی است که این هوا برای سلامتی افراد مشکل دارد و هم برای بازی کردن مشکل ساز می شود. من کمتر با چنین پدیده ای در زندگی ام روبرو شده بودم ولی ما کاری نمی توانیم کنیم و ناچاریم که با این شرایط مسابقه بدهیم. امیدوارم کسانی که کاری از دستشان بر می آید، کمک کنند.

وی  در پاسخ به این سوال که برای اردوهای بعدی حاضرید به تیم امید بازیکن بدهید، گفت: من هنوز دقیقا تاریخ بازیهای تیم امید را نمی دانم و به موقعش در این باره تصمیم می گیرم. طبیعتا اگر به تیم من ضربه ای وارد نشود، این کار را خواهم کرد.