افتتاح بیش از 28 میلیارد ریال طرح های عمرانی و ورزشی در پارسیان/ برخورداری 6 روستا از نعمت برق

فرماندار پارسیان با اشاره به افتتاح بیش از 28 میلیارد ریال از طرح های عمرانی و ورزشی با حضور استاندار هرمزگان، اظهار کرد: در این طرح ها، 6 روستای شهرستان نیز از نعمت برق برخوردار شدند.


محمد رادمهر فرماندار شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر؛ گفت: باحضور دکتر جادری استاندار هرمزگان فاز اول گازرسانی به شهر پارسیان و دشتی به بهره برداری رسید که با این بهره برداری، بیش از هفت هزار نفر از مزایای گازرسانی بهره مند خواهند شد.
رادمهر افزود: جایگاه سی ان جی شهر پارسیان، با اعتباری بالغ 50 میلیارد ریال از درآمد شهرداری و اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

 

وی به با اشاره به توسعه شبکه برق رسانی شهر پارسیان، گفت: 104 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 681 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که نصب انشعاب بیش از 12 هزار مشترک، ایجاد 347 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط، 822 دستگاه پست توزیع برق، بیش از 6000 روشنایی معابر و برق رسانی به 6 روستا نیز از جمله این برق رسانی ها بوده است.

 

فرماندار پارسیان ادامه داد: کلنگ زنی سالن ورزشی روستای ستلو  نیز با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال کلنگ زنی شد که در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
رادمهر خاطرنشان کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر بیست و هشت میلیارد و هشتصد میلیون تومان در هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان تقدیم مردم شهرستان پارسیان شده است.